Autourheilu on tunnetusti epäpyhä aihe näil voorumeil, mut koitetaa silti. Kriittisimmät koitetaa hillitä kaunilla naisella. Loput TÄÄLLÄ
Vs: SRC Epäpyhä? Tämän kuvan suurin arvo on sen dokumentaatio läsnäolevasta lamasta ja työnteosta. Näinä aikoina ei kaikille riitä järkevää työtä. Silloin on hienoa, että ihmisiä palkataan olemaan nättejä ja hymyilemään. Kaikille pitkäaikaistyöttömille ja lomautetuille pitäisi perustaa tällaisia työpaikkoja, vaikka valtion työllistysprojektina.
Vs: SRC Kivan näköistä tavaraa. onks paikallisia typyköitä ? muutama siisti auto kuten toi sininen pökötti. rallicross hiekalla ei ole mun alaa, kerran olen "puoli omistanut" jokkis volkkarin, karmee peli ! takalukkokin oli totutettu hitsaamalla lautaspyörät yhdeksi jöötiksi..-ei kääntynyt muutakuin ajamalla sisäkaarteen pyörät ilmassa tai sudittamalla perää irti. mulla pitää olla slicksit ja pitävää asvalttia. ja senttimetrin tarkkoja ajolinjoja. sit pystyy pyssyttämään ja pussittamaan kovempiakin pelejä
Vs: SRC Lähinnä vitsiks heitin vaan ku ei näil moottoriurheiluaiheil yleensä yleisöö niitetä valokuvausvoorumeil. Neitohan toki ei oo millää tasol epäpyhä aihe. Neito oli paikallisen Tigers-ryhmän esiintyjä.
Vs: SRC Setistä yksi pikkuinen kommentti. Sarjan alussa oli joku valkoinen auto jota tuunattiin parin kuvan verran. Jäin kaipaamaan sen auton kuvaa radalla.
Vs: SRC Oikeestaan ne olin kaks eri autoo vaikka olikin saman merkkisii. Ekassa on Silvo Viitasen Focus WRC ja ton tokan Focuksen kuskii en nyt millää muista. Ja tässähän se Silvo taittaa kaarretta kolmel pyöräl: http://www.speed.pic.fi/kuvat/Moottoriurheilu/Autourheilu/Rallicross/SRC/Kouvola+2009/DSC0487.jpg
Vs: SRC Setissä ensimmäinen kuva. Missä kaverilla roikkuu sätkä huulessa, on mielestäni loistava aiheeseen liittyvä henkilökuva =) Siistejä kuvia myös kaikki autokuvat, oot saanu tosi hyvin liikkeen mukaan.
Vs: SRC Ja tupakointi varikkoalueella on erittäin kiellettyy ku siel käsitellää bensaa ja muita palavii nesteitä. ;D
Vs: SRC No joo näin sitä taitamattomana yhdistää päässä asioita yhteen. Luulin että eka ja toka kuva on samasta autosta, siitä johtopäätökset, jotka olivat ihan vääriä.
Vs: SRC Tosta tupakoimattomuudesta: uskokaa tai älkää mutta puhtaaseen nitroon kun tyrkkää palavan tulitikun niin tikku sammuu ! muutenkin tarttee olla aika sakeeta bensahöyryä ennenkuin mitään tapahtuu. en suosittele kuitenkaan leikkimään, sillä on vaikea tietää mikä on oikea syttymis seos. enneminkin olis oltava varovainen akkujen kanssa. on aika monta akkua posahtanut silmille kun on vuotanut ja kaasut kipinästä posahtanut, suolahappoa iholle, ai kun tekee gutaa...
Vs: SRC En nyt ihan äkkiseltää muista yhtää varikko-onnettomuutta, joka olis aiheutunu tupakoinnista polttoaineiten lähistöl tai ees niitä käsitelles. Näähän on vaan sellasii varman päälle pelaamisen sääntöi.
Vs: SRC Olihan jossain vaiheessa tankatessa kännykkään puhuminenkin kiellettyä, tulipalovaaran takia.