Vs: square format only.. Kiitos kauniista sanoista. ..olin jo pidemmän aikaa kattellu tota seinää sillä silmällä, että tarttis tulla kuvaamaan. Hyvä, että kävin.
Vs: square format only.. Jostain syystä kaipaisin kitaraa kokonaisuudessaan kuvaan. En osaa sanoa, mistä kaipuu siihen tulee.
Vs: square format only.. eka ja vika kodak technical pan 25asa rulla technidolissa, TÄTÄ mä tulen kaipaamaan... kamerana minolta autocord cdsIII. Paikka karjaan keskiaikainen kirkko.
Vs: square format only.. hoohoo menee seuraavaks 93 vanhentunutta neopania prässättynä 3200:aan ja rodinalilla )) miettinyt kyllä kohteet huolella...kyl oon sitä mieltä et siitä voi saada jotain irti
Vs: square format only.. Lautturin graffittikuva on hieno. Samoin technicalpan-kuvissa on kivaa sävykkyyttä. Mulla olis parikin kopiontifilkkaa nyt valottamatta, pitäis keksiä hyvä kehite jolla ne vetäisi. Ilmeisesti DiXactolin reseptistä jatkojalostettu TechXactol kuulostaisi kivalta - olkoonkin että mr. Hoganin mainospuheet tuntuvat välillä vähän liioitellulta: "Technical Pan already provides the finest grain available in any film, TechXactol masks it even further by special staining techniques." Todella spesiaalia, katekolin normaali värjäävyys