Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Spyder2express

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana filmimies, 17 Helmikuu 2007.

    Myydään k.o laite kaikkine levyineen ja laitteineen alkuperäisessä paketissaan. Hintapyyntö 70€. Tuote sijaitsee Mikkelissä. Mahdolliset postikulut päälle.

    Ota yhteyttä YV:nä tai sitten tähän ketjuun.
     
  1. Vastailen YV:eihin vasta tiistaina. Nyt ei ole mahdollisuutta käyttää enempää aika netissä surffailuun.
     
  2. DC nettiin jo laitoinkin viestin ja laitan tännekin. Sulla ei ole aikaa vastailla yksityisviesteihin ennen tiistaita, mutta oli kuitenkin aikaan laittaa tämä lainattavaksi dc netin puolelle. Tarjosin sinulle yv:llä pyytäsi summan ja postikulut. Tiedoksi vaan, että tarjous ei ole voimassa tiistaita pitempään... Edit: tai voihan sulla olla näitä useampia...
     
  3. Vs: Spyder2express

    Vastailin jo DC:hen. Laite meni kaupaksi. Korkeimman tarjouksen tehnyt on sen omakseen saanut. Niitä todellakin on kaksi minulla. Toinen menee huomenna postiin. Eilen laittamani lainausilmoituskin on voimassa. Lisäsin sen eilen kahdessa minuutissa työpaikalla eikä aikaa muuhun surffailuun ollut. Pyydän anteeksi, jos olen jollain tavalla loukannut sinua laittamalla kaksi ilmoitusta, jotka riitelevät keskenään.

    Niin, laite meni kaupaksi 110 eurolla. Sisältää muutakin sälää, joita ostaja kyseli.
     
  4. Vs: Spyder2express

    En olettanut, että sinulla olisi kaksi laitetta, anteeksipyyntö mun puolelta. Lähinnä ihmettelin noita ilmoituksia ehkä turhankin negatiiviseen sävyyn.