Vs: Reetä ilaman Vähän vaikea on.... D:tä ilman, siis D-vitamiinia puuttuu, suulista pitää ottaa - noinko se meni? Auringon ottoa ja pihatöitä, se on kevättä se. Ihan sarjan aiempien kommunikointitasolle ei taida nousta, tai sitten nousee ylikin.
Vs: Reetä ilaman Nainen ottaa kevät aurinkoa ja maksimoi säteet foliolla,naamakin on jo ruskettunut.Isäntä luo paskaa,
Vs: Reetä ilaman Ai nämä oli näitä sukupuolirooli -juttuja. Vähän niinku yhteiskunnallista "Reetä" tarkoittanee "Deetä"? Ja miehen on siis pärjättävä tuota ilman?? Voi voi. Kannattaisi lapioda ne paskat semmoiseen aikaa päivästä kun kasa on auringossa.
Vs: Reetä ilaman Visuaalisesti tässä ei ole vikaa. Kaksi aihetta istutettu hyvin samaan kuvaan. Valkotasapainoa väriä saattaisin vielä renkata.
Vs: Reetä ilaman Täytyy olla lietelantaa, kun työkalu tuommoinen. Minä veikkaan, että on koittanut se puoli vuodesta, kun isännän vuoro tehdä lumityöt.
Vs: Reetä ilaman Paskasta lunta levitellään. No jos haluais vois värimaailmaa muokata tohon lumeen toisin kun Veeraan. Mä säätelin tota auringon lämpöistä valoa tähän kun sitä ei oikeesti ollu kuvattaessa. Ja muutenkin tein sellasen kuvan joka olisi hetken aikaa albumissa ollut. Mä aattelin että joskus ennen vanhaan sitä otettiin aurinkoa folion kanssa. Ei kait kukaan enään niin tee? Niin noi sukset kuuluu tähän. Mun piti jo pari viikkoa sitten kuva ottaa mutta en kerinny. Ajatus oli se että eiköhän ne ittensä rennaajat tuu ulos vaikka talvi on jos vain aurinkoa on. Tämmöseltä pohjalta kuvan rakentelin.
Vs: Reetä ilaman Niin. Viimeisten tutkimusten mukaan suomalaisten käsitys rusketuksen suhteesta terveellisyyteen on lientynyt. Veeran kuulaassa ihossa ei pilkkuja näy, että antaa palaa vaan.
Vs: Reetä ilaman Hieno "Pohjanmaa Noir" -kuva. Työn raskauttama isäntä on jo pitkään pohtinut suhteen lopettamista. Punainen mekko viittaa hetken päästä tapahtuvaan veritekoon. Folio on levitetty siististi ottamaan vastaan putoava pää (folioonhan kääritään usein kuollutta lihaa). Naisen kasvoille lankeava varjo ja katseen suunta vihjaavat teon odotuksesta. Kuten näissä tarinoissa aina, asia onkin ollut molemmille selvä jo vuosia - vain tarkka hetki ei ole ollut tiedossa.
Vs: Reetä ilaman Kuule Vuori, kyllä se punainen näissä jutuissa viittaa ihan muuhun kuin mitä luulet.
Vs: Reetä ilaman Huulet on ryydittäneet tämän kuvan arvostelua, oikeastaan yhtään oikeaa arvostelua en ole vielä lukenut, eli johtopäätös, ei uskalleta arvostella? Minusta kuvalla ei ole mitään sanottavaa, eikä sen kuvalliset ominaisuudet ole kovin korkeat. Jos sanon suoraan, niin menee tuo Veeran käyttö jo överiksi, ei riitä enää ideat.
Vs: Reetä ilaman Otsikko ulkomaankieltä, kuvassa nukke ja ryppyinen alumiinifolio. Kaikkea ne väsäävätkin, ihmettelee Higg