Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

untorock 2007

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 19 Kesäkuu 2007.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    kohisevaa kuvasaastetta viime vklopulta.. lisää tulee jahka jaksan käydä muihin artisteihin käsiksi..

zero nine:

kristian meurman:

lovex:

kaikki loputkin: klikklik

2. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
  3. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Vs: untorock 2007

Ihan kelpo keikkakuvia. Tiesitkö, että tämän osa-alueen harrastajille on oma keskusteluforuminsakin. Ja taitaa olla useampikin kotimainen saitti, missä ko. kuvia kaupataan. Yhteydenotot sinne voisivat poikia riihikuivaa. Minkälaista muzakkia tuo kovasti mainostettu Sturm und Drang -duo soittaa? Kitaristi-laulaja on ilmeisesti Sturm?

4. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36

liekkö nää ny sitä tasoa että näillä rahaa tekis..

ja sturm und drang ei oo duo vaan rantaruottalaisten teinipoikien muodostama hevibändi.

5. Vs: untorock 2007

Keskisommittelu ja semmonen jännyyden puute vähän vaivaa. Ihan hyviä juttuja silti.
    Vaikkakin tohon kakkoskuvaan oikeastaan sopii tuo keskeinen meininki, hauska.

6. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
  7. Vs: untorock 2007

No nyt!

Komee.

8. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
  9. Vs: untorock 2007

missä näin paljon paskoja pändejä on ollut samaan aikaan?

10. heksa

heksa Member

541
    0
    16

Kivoja kuvia. Etenkin ekan postin vika kolahtaa.

Mikä?

11. dhat

dhat

229
    0
    0

Aivan hyviä kuvia. Tasalaatuista. Hyvä että olet tempassut kunnolla mustaksi mustan, ja kohinaa on turha pelätä! Se antaa hienosti vähän tekstuuria kuviin ja siitä meikä tykkää.

Toi jossa valot menee ristiinrastiin on ehkä mun suosikki näistä, tuo mv pystykuva. Tosi komee asento kitaramiehellä siinä ja oivasti just liikaa mustaa alhaalla (meikä tykkää). Samoin lovexin toi yks kuva jossa valot toimii mainiosti ohjaamassa huomiota solistiin, lovexi on kyllä paska pändi. heh.
    Värikuviin varmasti saisit vielä enemmän munaa sävyihin silti niiden menemättä yli. Tossa Hannan värikuvassa on potentiaalia aika komeeseen siniseen esimerkiksi ja ite Hanna on jääny siinä vähä latteeksi.

Aeka hyvin!

12. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36

massimo, sehän lukee tossa otsikossa :p

kiitos kommenteista dhat. vielä oon ilmeisesti vähän arka värien ja kontrastin suhteen, pitää vaan vetää omasta mielestä yli niin alkaa varmaan näyttämään paremmalta ;D

eka kerta kun olin ihan oikeesti keikalla rokkikuvia räpsimässä, ja ite oon kohtalaisen tyytyväinen näihin. mutta parantamisen varaa on aina. uudelleen viimeistään sitten ensi kesänä samaan tapahtumaan, kutsu tuli jo :)

13. kb

kb

2 235
    0
    0

http://www.musicphotoforums.net on ainoa tähän lajiin keskittynyt jonka itse sattuneesta syystä tiedän jos puhutaan joko englannin- tai suomenkielisistä.