Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYDÄÄN vanha saksalainen kamera

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana lissu!, 14 Marraskuu 2016.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    ]
    puhelinnumeroni : 0469523256
    ja sähköpostini : lizzardii@hotmail.com

    hintapyyntö: 200e
     

    Liitetyt tiedostot:

  2. Mirrored

    Mirrored Well-Known Member

    23 766
    748
    113
    Re: vanha natsi saksan kamera

    "itse otin vähäsen selvää niin selvisi ettäse on vanha natsien vakoilu kamera-"

    Kerro hieman enemmän, sillä eihän muuten tuota usko kukaan. Merkki ja malli yms. Kuvat ei olisi myöskään pahitteeksi.
     
  3. PKivireki

    PKivireki Active Member

    722
    31
    28
  4. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Re: vanha natsi saksan kamera

    No mutta eihän tuossa iipein ilmoituksessa ollenkaan kerrota että se on "vanha natsien vakoilu kamera-". Mitenkäs tämä nyt näin?
     
  5. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera


    siis yksi historiaan keskittyny ja tutkiva mies sanoin minulle noin vain :/ en tiennyt et se onki vain noin halpa kamera :(
     
  6. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
  7. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    ja toi on joku ebay mis on salettii joku feikki kamera, tossa mun kamerassa on iha eri tekstit, ja otin selvää lukemalla että noista on tehty feikkejä versioita ruotsissa vai venäjällä yms, toi ei todellakaa maksa mitää kolmee kymppiä hahahhahaahahahahahahahah
     
  8. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera


    ja kannattaa mennä johki ebayhi mennä yytsii mitää ku siel on ympärimaailamlta feikkii merkkii tavaroita,ja saa kaiken halvalla paskaa feikkii tavaraa! ;) iha vinkkinä
     
  9. keegan

    keegan Well-Known Member

    8 118
    1 176
    113
    Re: vanha natsi saksan kamera


    Olen kyllä samaa mieltä siitä, että myymästäsi yksilöstä voi olla vaikea saada kolmeakymppiä, kunto on sen verran huono ihan optiikan etulinssiä myöten.
     
  10. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    mistä löytäisin tämän kameran valmistuvuoden ?
     
  11. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    toi ebayn feikki kamera maksaa 30e :D epäilen että mun kamera maksaa enemmän koska ei ole samaa tekstiä ku siinä ja edelleenki ebayhi ei kannata luottaa !!!
     
  12. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    Balda was a German maker based in Dresden. It was founded in 1908 and took the name Balda-Werk Max Baldeweg in 1913. It made a quantity of medium…
    tää kamera on vanhin noist
     
  13. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 251
    46
    48
    Re: vanha natsi saksan kamera

    Menipä halvalla hahahhahaahahahahahahahah
     
  14. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    kiitos, käyn katsomassa
     
  15. PKivireki

    PKivireki Active Member

    722
    31
    28
  16. Kaarle

    Kaarle Member

    49
    0
    6
    Re: vanha natsi saksan kamera

    Kertoisitko mistä tieto kameran historiasta natsien osalta on peräisin? Mikäli kyseessä on historiallinen fakta on sinulla varmasti osoittaa asiasta vaikkapa vain internetsivu, jossa aihetta on käsitelty. Kuulopuheet eivät valitettavasti riitä todisteeksi. Ymmärrät varmasti itsekin arvokameran myyjänä, ettet ostajan asemassa ostaisi kuulopuheisiin perustuen yhtään mitään.
     
  17. PKivireki

    PKivireki Active Member

    722
    31
    28
    Re: vanha natsi saksan kamera

    Jos ei eBayn pyynnit hyväkuntoisista ja ehjistä kelpaa referensseiksi, niin käy toki kysymässä norsunnussiman ja epätäydellisen itäkamerasi käypää arvoa parhaimmilta asiantuntijoilta mitä löytyy: Kamerahuolto Mustonen & Laine Oksasenkadulla, siinä Temppeliaukion kirkon kainalossa.
     
  18. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    mitä sä tuut aukoo naaamas hahaha :D ota iha rauhas siel , mun ilmotus saa ostaa tai ei , ei tarvii tulla avautuu , :D menikö tunteisii kenties ja joo käyn siellä :D
     
  19. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    kyllä ymmärrän, ja asia puhetta puhut . tossa mun sivulla on paljon linkkejä ihmisä laittanu tuosta mun kamerasta , jos kiinnostaa käy katsomassa. ja tuo mun hinta pyyntö on vain heitto ! kyllä mä voin sen myydä halvemmalla ku ei oo huippu kunnossa yms.
     
  20. lissu!

    lissu!

    27
    0
    0
    Re: vanha natsi saksan kamera

    ootko vihane mun kameralle ku se on sun mielest norsunnussima voivoi hahahha aikuisii ihmisii tääl alottaa draamaa väärällä sivustolla :D
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.