Vs: Sotunki Sä kuvaat peltoja tavattoman kauniisti. Tunnet Maan merkityksen ja arvostat Mutsiamme. Nämä kaksi viimeisintä (Tää ja se sibbojutska) on yksiä kauneimpia täällä laukussa esillä olleista. Onko sulla paljon maanilveilijäverta, suonissasi ? - Est
Vs: Sotunki Higginsin pellot ovat kuin kauniita ja hedelmällisiä naisia ! Mitkä hyväilemään kutsuvat muodot, mikä sulokas linjakkuus ja kylvämään pyytävä pehmeys !! Aivan ihanaa - nautin s u u n n a t t o m a s t i ! ! ! - Kiitos, Higg, se oli kaunista ja ihanaa. - Est
Vs: Sotunki Eipäs nyt... Se on se uusi laajakulma 10-20 ( toissapäivänä satsasin tuohon) joka rokkaa. Potkaisee takaisin jos ei tykkää mutta kun asiat kohdallaan niin...Pelto varsinkin on edukseen tällä kuvakulmalla, ja Partnerkin,Higg
Vs: Sotunki Bussilätkän kun unohtas.... niin kuvassa vois olla mustaa ja valkoista. Nyt koko niitty on harmaata. Kiva mut ei sävyjä hyödynetty.
Vs: Sotunki Ei saa lätkää unohtaa, sillä se kertoo siitä, että Sotunki ei ole varma onko se urbaani vai lande. Ja Simos, harmaakin on väri, ja hieno väri onkin, Higg
Vs: Sotunki Ööö... no ei. Harmaasävykuvassa vois olla sinällään kyl mustaa ja valkoista, ja sävyjä siihen väliin. Nyt kuva on platku. Ja ok kommentti _kuvaan_ sulta
Vs: Sotunki Jep jep... sanoin bussilätkän vain syystä että siellä oli se valkoinen täplä . Urbaani tai ei.
Vs: Sotunki Tuolla on kiva pöyräillä, mä pyöräilin noissa maisemissa paljon kun olin vielä nuori ja terve valokuvaajapoika. Mä Rakastan harmaata. Ymmärrän kyllä ettei se saa kaikkia muita innostumaan, mutta mulle se antaa kauniin ja turvallisen illuusion maailmasta - jossa ei tapahdu liikaa ja joka ei ole liian kiihkeä. Tätä voi olla vähän vaikeata ymmärtää -Öisin on jotenkin ns. hullu ... ehkä ? Väliäkö sillä... - Est