Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sorruin taas

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Rurik Pallo, 11 Huhtikuu 2010.

Ei pysty olemaan poissa tuolta Ruissalosta. Ja mukaan sieltä tarttuu  näitä samanlaisia kuvia. Yritetty on muutakin, mutta aina vaan jotenkin lipsahtaa. Ensi kerralla jätän laajakulman kotiin.
    Siellä oli kyllä muitakin kuvaajia paljon liikkeellä, ja jos oli Laukkulaisia seassa, haluan pyytää anteeksi rumaa ja kovaäänistä sadattelua, joka ehkä rikkoi ikävästi illan harmonista tunnelmaa. Onnistuin kaatamaan kamerajalustani ja uusi runko otti vähän osumaa. Kyllä otti päähän silloin ja ottaa vieläkin.

1. Henna

Henna

510
    0
    0
    Vs: Sorruin taas

Onpas uuupeita otoksia! Voi vallan tuntea tuon luonnon, illan ja veden äänen... Hiljaisuuden joka on laskeutunut... ooh, tykkään kovasti intensiteetistä jota mm. viimeinen kuvanen antaa.

2. Vs: Sorruin taas

Upealla tavalla sorruit Rurik.

Komea sarja todellakin.

Toivotaan että runko toipuu reissusta.

3. Vs: Sorruin taas

Hetken valo valloittavasti tallennettu. Kaikella ystävyydellä : Oletko harkinnut vatupassia tai pikkusen rotatea vastapäivään? Ilman apuvälineitä näkyy, että osassa oikea puoli alhaalla. Tarkistus vahvistaa havainnon.

4. Vs: Sorruin taas

Jäi tarkastamatta tuo horisonttilinja, ja vinossahan nuo ovat. Jääköön nyt näihin kuviin noin, ikäänkuin varoittavaksi esimerkiksi.

Lisää vinoja horisontteja:

http://eltonhassinen.kuvat.fi/kuvat/ruissalo/

5. Vs: Sorruin taas

Kyllähän näitä katselee. Laita esille vain.

6. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

upeeta

7. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Kadehdittavan hienoja. Minun vähäpätöiseen sieluun hieman koskee tuon mustan etualan kuopan sijainti ensimmäisessä kuvassasi.

8. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Hienoa kuvaa Ruissalosta.
    Minä sorruin toissapäivänä ja varmaan tänäänkin - Ruissalosta on vain Kuuva ja kansanpuisto ehtinyt tulla nähdyksi. Kuvattavaa lie vielä vuosiksi.

9. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

On hienoja ,laajakulmalla saa kyllä tramaattisia kuvia ja isoina kuvina oikein mehukkaita.

10. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Kyllä tykkään katsella näitä kuvia.

11. Vs: Sorruin taas

No hitto, nämähän on oikein mukavia. Itse olen muutamia kertoja ihan kuvaamaan lähtenyt tuonne ja tuntuu ettei ne kuvat oikein toimi. Laajista ei vielä ole, mutta kai se on sellainen jossain kohtaa ostettava ;)

Saako kysyä minkälaisella lasilla kuvailet?

12. Vs: Sorruin taas

Canonin 14mm 2,8L. Saattaa olla muuten myytävänä, jos kiinnostaa...
    Himottaisi nimittäin  kovasti tuo Canonin uusi 24mm tilt-shift.

13. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Jäät sitten katosivat. Eilen olin minäkin ruissalossa, paikka jossa 2 päivää aikaisemmin oli vielä jääpeite, oli nyt avovettä jossa uiskenteli pieniä jäälauttoja ees-taas...