Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Laita nyt ihmeessä vieläkin pienempi kuva - ettei varmasti näe enää mitään.
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Millaisen kuvan hauaisit ostopäätöksesi tueksi. Juuri tällaiset tarinat tuhoavat fiiliksen täältä.
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Haluaisin nähdä mitä kuva esittää. Muuhun "fiilistelyyn" en ota kantaa. Mutta ole huoleti - sinulta en osta - töykeytesi riittää syyksi. T. Monta kameraa tämän foorumin kautta ostanut (mutta ei sikoja säkeissä).
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Mulla näkyy isona toiminnolla 'näytä kuva' (hiiren oikea). (Valo aikalailla kyllä puuttuu kuvasta silti - ettei siitä tarkasti näe. Kun nyt kuvaa alettiin moittia niin moititaan kunnolla. )
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Ettei menisi pelkäksi kuvasta puhumiseksi, niin minua kiinnostaisi tarkempi tieto muistakin kamppeista kuin rungoista. Siis ihan sanallinen kuvaus käy.
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. No sitten : Anteeksi. - Mulla onkin näköjään grafiikkataso nyt rikku. Väärinkäsitystä tämä oli nyt - kuvaa ei mulle saa isommaksi yhtään (kyllä tiedän, kuinka se yleensä hoituu) !
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Voisit edes pyytää omaa töykeää käytöstäsi anteeksi kun epähuomiossa haukuit väärää puuta! Itse kopioin kuvan ja avasin sen uudelleen, kuvasta selviää jopa useimpien objektiivien merkinnät, mutta toden totta, jonkun näköinen lista myös muista kamppeista kuin vain rungoista olisi poikaa. Edit. Sorry, kirjoitimme näköjään yhtä aikaa, joten minä pyydän nyt anteeksi kiirehtimistäni.
Vs: Iso kasa filkkarunkoja YMS. Nyt on tarkennettu tavaroita. Eli kaikki kuvassa näkyvä myydään. Osassa jopa vilmi sisällä = suoraa käytöstä Soittaa saa ja kysyä Myös kokeilemaan saa tulla paikan päälle, kahvit keittelen käpistelysession ratoksi Osoitteen ja ajankohdan voit sopia puhelimitse tai maililla/YV:llä Paikanpäältä noutaville saattaa löytyä jotain pikkusälää kameroihin kaupantekijäisiksi...
Vs: Iso kasa filkkarunkoja, optiikkaa, pari salamaa, YMS. Tajoan tätä kasaa täällä vain huomiseen... sitten siirrän huuto.nettiin