Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

MYYTY Fujifilm X30

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana J.HBach, 14 Syyskuu 2018.

  1. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    6348CCB1-2969-43AE-BA39-B26D2537C7F3.jpeg A3BB3358-5CF2-4E30-B05A-50B4FC325586.jpeg 61E90DB5-5624-482D-BA5B-D4D618596CA8.jpeg Myytävä tuote: Fujifilm X30
    Hinta: 270 EUR 230 EUR
    Paikkakunta:
    Hyvinkää
    Tuotteen kuvaus: Hieno kamera jämäkällä rakenteella. Ulkoista kulumaa jonka vuoksi kunto ”kohtuullinen”. (Näyttää uskottavammalta). Linssi ja muu kunto moitteeton. Tämä latautuu micro-usb:n kautta joten erillistä laturia ei tarvitse. Kauppaan siis pelkästään se mitä näkyy kuvassa, laturia, ohjekirjoja jne ei ole. Alkuperäinen akku tietenkin löytyy kameran sisältä :) Myyn koska puhelin riittää kameraksi minulle
    Tuotteen kunto: Kohtuullinen
    Toimitusehdot: Mieluiten nouto
    Yhteydenottotavat: Yv tai sposti johoykin (at) hotmail.com

    Lisääthän ilmoitukseesi myös selkeät kuvat myytävästä tuotteesta.
     
    Viimeksi muokattu: 4 Tammikuu 2019
  2. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    hop
     
  3. canonmk4

    canonmk4 Well-Known Member

    1 588
    554
    113
    tere, miten lataat micro USB kautta,ja kauan lataaminen kestää, netin mukaan kamerassa tulee mukana akkulaturi mikä liitetään USB ja verkkovirtaan?
     
  4. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    Olen käyttänyt esim samsungin puhelimen laturia kameralle tai auton tupakansytyttimeen kytkettävää micro usb-laturia. Latausaikaa en ole mitannut mutta ennemmin puhutaan tunneista kuin vuorokaudesta :) Olen kameran kolmas omistaja joten en tiedä mitä alkuperäiseen pakkaukseen on kuulunut, itse ostin pelkän laitteen. Jos käyttökameraa etsii niin tässä on oiva vaihtoehto, jos taas "All inclusive" settiä keräilymielessä niin tämä ei ole hyvä vaihtoehto :)
     
  5. canonmk4

    canonmk4 Well-Known Member

    1 588
    554
    113
    kiitos vastauksesta, ehkä ilmoituksessasi on väärä sanamuoto, kun lataat micro USB kautta niin erillistä laturia ei tarvita?, no nythän se selvisi että laturia tarvitaan, kiitos
     
  6. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    hops
     
  7. J.HBach

    J.HBach Member

    988
    0
    16
    Hops! ja hintaa alaspäin