Tässäpä muutama kuva Sonispherestä Porista. Jättäkää kommenttia! #1 Metallica #2 Mastodon #3 Metallica #4 Turisas #5 Metallica Lisää kuvia Huumakuvassa ja käykää myös mun kotisivuilla
Vs: Sonisphere 2009 Ihan mainiota genressään; kovasti ajassa niin tyylillisesti kuin kohteellisestikin, festarit lie ollut aika lailla penis_shore ;-]
Vs: Sonisphere 2009 Oho, milläs lihaksilla pääsit lavan tuntumaan? t: nimim: jostain 40000 miehen takaa kuvailin samaa settiä
Vs: Sonisphere 2009 Makeeta jälkeä, ei voi muuta sanoa. Kävin vilkaseen tuolla sivustollakin kuvatuksias, ja on kyllä parhaita pänrikuvia mitä oon nähnyt. ikinä.
Vs: Sonisphere 2009 Ykkönen on kyl mainio, kyttäsin itsekin jotain tuollaista kuvakulmaa että ois laajiksella saanu, mutta setähän käväs siinä etureunassa vaan yhden tai kaks kertaa.
Vs: Sonisphere 2009 Emmä tämmösistä -useinkaan- paljoa perusta mutta toi ylimmäinen, mulle tuntematon pikkumies, joka yrittää kaikkensa näyttääkseen Erskalta on ihan kiva kuva. Hyvä "rock-asento" ja niin pois päin. Tämä oli positiivinen kommentti ja tarkoitti että oikein hyvä - Erska
Vs: Sonisphere 2009 Erska, sussa on asennetta! Ja ZeZ, sun kuvat on mielettömän hyviä! Etenkin se ensimmäinen kuva tuosta pikkumiehestä.
Vs: Sonisphere 2009 3:nen kirkista edustaa suht perinteistä keikkakuvaamista, mutta samalla se on aika kunkinkaallinen otos. Jossa soittaja keskittyy tekemiseensä ja samalla valot kiilaavat juur häneen.. Turisas kuva on liian humoristinen, muutoin setti on päheä.