Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Havis Amanda

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Kimonen, 5 Heinäkuu 2008.

kuvattu "ehkä" ennenkin,mutta laitan kuitenkin

1. zenig

zenig Member

997
    0
    16
    Vs: Havis Amanda

oho, oho. Enpä o näin mielenkiintosta kuvaa nähnykään Amandasta.

yleensä diggaan enempi kontrastisista, mutta tässä se tarkottaisi vaan massaan hukkumista. Nyt toi seesteinen harmaus on hienoa.

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kyllä, edellisen kanssa samoilla linjoilla, hieno kuva, itse olisin ottanu suuremmalla aukolla, jotta tausta olisi ollut aaivstuksen epäselvempi. Mielestäni taustan autoilla ei ole kuvalle suurempaa merkitystä. Mutta silloin kuvakin olisi ollut erilainen.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Pitkä valotus ja veden softaantuminen tämäm patsaan yhteydessä taitaa olla minulle eka kerta.. Autot kyllä poimii katsetta ja ehkä ajankohta kun niitä ei olisi liikkeellä/parkissa taustalla olisi vaatinut paikalla ravaamista.. Aukon kasvattaminen ei taida olla mahdollista, vaikka Raimo sitä ehdotteli, kun pitkä aika ja suuri aukko vaatisi sitä valoa aika vähäiseksi, yö-kuvana kuva muuttusi ihan eri kuvaksi.

Jos kuvaisi patsaan pitkällä ajalla ja taustan isolla aukolla ja yhdistäisi, niin kuvan saisi rakennettua, mutta silloin se olisi kyllä jo ihan puhdas manipulaatio...

Niin, itse kuva näinkin on minusta kiva ja autot tuon patsaan ympärille kuuluu, eli ei ne suuresti kuvaa huononna, vaikka huomioita vievät.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Upea kuva. Autot ei kutsu mun katsetta ollenkaan, Amanda on niin hienosti kuvattu. Mahtisävytkin.