Vs: Sold in plastic fetish Oho, Veera on käynyt rohkeaksi! Varsin onnistunut otos, pidän valaisusta, tiiviistä rajauksesta ja liikkeestä, tekee Veeran aika eläväksi! edit typoja
Vs: Sold in plastic fetish Paljon kuvaa katsottu mutta vain kaksi jotka uskalsi jotakin sanoa. Onko kameralaukku mennyt valvonnan vuoski tähän? Vai pelkääkö kanssa ystävät minun sanallista ruoskaani joka on äidinkielitaidotonta? Ennen taiteesta tuli paljon komentteja. Myös hiukan erinlaiset pläjäykset nostatti keskustelua. Tämä ei ole taidetta eikä erinlainenkaan. Näitähän tänne laukkuun laittaa tämän tästä jokainen. Ai miksi minua asia kiinnostaa? No siksi että hiukan tässä kehittelen seuraavaa rojektia eli näyttelyn tynkää ehkä Veeran kanssa. Mutta jos harrastus foorumissa on tälläinen vastaan otto on syytä hiukan asiaa vielä miettiä. Kiitos siis näistäkin kommenteista jotka jätitte kertomatta. Se ehkä kertoo että ihan turhaan. Mutta kuten usein on käynnyt niin että jos kultuuri väki ei pidä niin kansa saattaa pitää. Kummalle teet kuviasi näyttelyyn?
Vs: Sold in plastic fetish Vastaan vain omasta puolestani: En ajattele kohderyhmää kuvia ja näyttelyitä tehdessäni. Kapa
Vs: Sold in plastic fetish En ole niin kova taiteilija että voisin tehdä kuvia täysin miettimättä katsojia tai sitä minkä genren suuntaan kuvat osuvat. Ei kaikki kuvia edes voi viedä kaikkiin näyttelypaikkoihin. Kuvien genre vaikuttaa kuin myös kuvien koko ja esitystapa. Ei sitä paitsi ole oikeaa ja väärää tapaa tehdä näyttelyitä.
Vs: Sold in plastic fetish Olen seurannut muutaman vuoden kuviasi/kuvaamistyyliäsi ja olen ollut näkemääni positiivisella kannalla. Joskus hienoja irtiottoja, oman tien kulkuja, polulta poikkeamisia jne... Kapa
Vs: Sold in plastic fetish No edellisen näyttelyn pohjalata, tai oikeastaan vielä tulevankin joka on Killinkoskella nähtävissä elokussa, voin todeta että ei aina laukkulaisten ohjeet kohtaa. Tosiaan tein Kalevalakuvia ja ensimmäiset testini heitin tänne laukkuun ja moni heitti kommenttia pohjalta "Jukelta pois fotari" jne. Ei vaikuttanut ne asiaan. Nyt vaan naurattaa sellaset heitot koska kuvat on fotarilla tehtyjä ja paljon positiivista palautetta olen niistä saannut, vaikka en fotarointia osaa. Oikeastaan mitäpä minä tässä pidättelen. Heitän ideani ilmaan niin saa kaikki kopionti hemmot pitää korvat tarkkana ja tehdä vaikka samalta pohjalta näyttelyjä. Tämä on vapaa maa eikä ideoita kannata pidätellä. Olen tosiaan pohtinut josko lähtisin tekemään ja kurkistelemaan nykymiehen fantasia maailmaa. Instagramit sun muut suoltaa nättien tyttöjen kuvia joita vanhat miehet kuolaa näyttö märkänä. Samaa herutusta on kaikkialla netissä. Ei siinä, onhan ne joskus hienoja ja tunteita nostattavia kuvia. Mua vaan suorastaan vituttaa koko genre. Tytöt katuu sitä vielä mitä ovat joskus tehneet. Tältä pohjalta vois tehdä hiukan karrikointia hyväksi käyttäen ja mallinukkea tai useampia tehdä huimiakin kuvia. Siellä saa näkyä nännit ja tuherot, strapdildot, ja muut sitomisvälineet kuvissa eikä niitä tartte peitellä kuten amerikan foorumeilla on tapana. Saa muutkin ottaa tästä onkeensa. En tiedä jaksanko tähän paneutua näyttelyn verran.