Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Soittaja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 12 Helmikuu 2016.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

Liitetyt tiedostot:

2. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83
    Vs: Soittaja

Heh... Häkellyttävää. Minulla on samantyyppinen kuva yli 25 vuoden takaa. Jopa malli on kuin tämän sisar.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Laitahan esille!

4. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

En tykkää valosta, muuten hyvä.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Rokan varjo ei tarttis tulla kasvoihin.

6. jala78

jala78 Member

210
    6
    18

Jousen varjo häiritsee vähän, samoin sommittelussa jousikäden näkymättömiin rajaaminen. Pidän sävyistä ja kontrastista.

7. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Tämä hyvä.

8. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Mun mielestä tuo jousen varjo on oikein hyvä ja se kuuluu kuvaan. Kiva kuva kaikinpuolin, mutta ois mukava nähdä sellainen jyrkempi version, joka ois siellä rajoilla ettei ole liian.

9. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113
  10. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Jyrkähkö on ja kun jousen varjo heijastuu kasvoille, niin tämähän on kuin 50-luvun pienen budjetin kauhuelokuvasta.

Oikeastaan pidän kuvasta.

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Aikoinaan katselin, että jos olisi harmaa 3*6 metrinen lastoliten vinyylitausta, niin sellainen.
    Nuo on vähän pieniä.

12. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Kuvalle luonteen omaisesti myös viulun koppa kaipaisi jollekin kantille huippuvaloa.

13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Toii RB:n antaman linkin taustat on sellasia mitä olen oikeesti harkinnu. Sopii mun pieneen studioon sekä ne on matkalla helppoa yhdellä jalustalla pystyttää. Hyvin harvoin otan kokovartalokuvia joihinka noi on pieniä. Minusta kokovartalokuvat on miljöössä parempia kun väkisin väännetyllä isolla taustalla joka on seinällä ja kääntyy lattiaan. Syväyksissä ne menee mutta muuten ei ole minun makuuni.

Eikä tämäkään kuva oikein henkilökuvauksen spesialistin kädenjäljeltä näytä. Taiteellisesti kuva on erikoinen ja siksi varmasti mielyttää niitä jotka haluaa perinteisestä tyylistä poikkeavia kuvia. Jos kuva olisi paremmin toteutetttu poikkeavuudesssaan voisi poikkeavuus sopia tähän kuvaan.

14. RB

RB Well-Known Member

9 429
    1 277
    113

Noitahan on sellaisiakin jossa kangas tulee laattialle asti ja nippanappa saa kokokuvankin otettua.
    Hinta on tietenkin kalliimpi ja vähän hankalampi käsiteltävä.