Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Helsinki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 16 Heinäkuu 2009.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113
    Vs: Helsinki

Kiitos.

Jo kauan olen suunnitellut aloittavani uuden ketjun nimeltä "Ruma Helsinki", mihin kokoaisin hela elämäni varrelta kerääntyneet Stadi -kuvat.

Kun katselen noita kuvia - ei stadi ole usein ruma.
    Sitä on vain kuvattava rakastaen ja oikeasta kulmasta -silloin se näyttää kauneimmat puolensa.

Mamselli mikä mamselli.

Hieno kuva !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - Erska

3. Vs: Helsinki

Tuon purjeveneen paikalle kun olisit saanut vaikka vanhan kolmimastoparkin, niin tää olis likimain täydellinen. Tuo vene näyttää liian uudelta, ollakseen kuvan ilmapiirin aikakaudelta.

4. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Periaatteessa kiva kuva, mutta meikäläisen silmään tuo taivas näyttää vähän överiksi käsitellyltä, mistä johtuen kuvan ylä- ja alosa ovat eri paria.

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Vähän tällaisella asialla näyttäisi olevan Martti Jämsä. Sain juuri kirjastosta hänen tuoreen teoksensa "OPS! Helsinki Polaroid." Siinä katsellaan nostalgisesti Helsinkiä nähden kauneutta sen rumuudessa. Olen varma, että japanilaisilla olisi jokin hyvä käsite kaupungin samanaikaiselle rumuudelle ja kauneudelle.

Tämä kuva on vallan kiva. Asetelma on postikorttimainen, mutta välttää sellaisen tyylin, samoin siloitellun Inha-kaupunkikuvauksen, ja on niiden sijaan dramaattisen historiallinen ja viittoaa tietä myös tuleviin kohtalonhetkiin.

6. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Ehkä vähän liian rankka taivas mun makuun.

Tuo Jämsän Helsinki Polaroids on hieno kirja. Kävin katsomassa näyttelyn ja innostuin sen verran että kirjankin nappasin mukaan. Vähän niinkuin mvuori sanoi, kauneutta rumuudessa, tai tavallisuudessa.

7. Vs: Helsinki

Hieno ja 'voimakas' otos...

Ehkäpä kuvakäsittelyssä pilvet ovat saaneet liian hallitsevan roolin... Ei silti, pidän kuvasta... Hieman erilainen Helsinki-kuva josta plussaa

RR