Vs: Matka Ei haittaa, kuva vie hienosti tummasta vaaleaan. Pappi / munkki / baskeripää / mikä lie, johdattaa kohti valoa ja autuutta.
Vs: Matka Kiitoksia palautteesta. Rajailin tätä useaan otteeseen ja pelkäsin kuvan painottuvan liikaa vasemmalle, hyvä jos toimii näin.
Vs: Matka Omaan silmääni käy noitten oikeella olevien pömpelien, papin (tmv) ja oikeella ylhäällä olevan koristeen reunalikisyys. Mut tyylit on monet.
Vs: Matka Eli ovat liian lähellä kuvan reunoja? Nyt kun sanot niin huomaan että haluaisin itsekkin lisää tilaa ylä- ja alareunoihin. Kokeilin uutta rajausta, mutta kuvaan tuli liikaa häiritseviä yksityiskohtia(ylhäällä puun oksia, alhaalla betoninen ajoeste. Olisi pitänyt juosta munkki kiinni ja ottaa kuva lähempää Kiitoksia kommentista.
Vs: Matka Jos sommittelua jyystetään, niin itse tekisin tästä neliön. Ylhäältä tuon sinetin alta poikki ja alhaalta puolesta välistä ensimmäisen ruukun jalkaa naks. Ja papin kaalin ympäriltä terävöityshalo pois.
Vs: Matka Hyvähän se on olla vastapuolikin edustettuna. "The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. "
Vs: Matka Eli tämmöinen? Kieltämättä on parempi varsinkin tuo alareuna. Miten oikean yläreunan musta läikkä seinässä, viekö huomiota?
Vs: Matka Joo, tämä neliö on parempi. Ei seinän musta läiskä haittaa, enempi täällä herättää ongelmia tuo papin asun umpimusta. Musta on mustaa, mutta siinäkin voisi/saisi olla sävyjä.
Vs: Matka Yritin kaivella sävyjä, tukossa on ei mahda mitään. Harmi että sattui olemaan tuosa paikassa kamerassa diaa eikä negaa.
Vs: Matka Kumma, mä kun katsoin että mua niinkun häiritsis tuon talon valkoisuus eikä tuon pusikon tummuus. Miksi munkki ei saisi olla musta? Minua tämä miellyttää. En muuttais mitään.