Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

W

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tipe, 6 Syyskuu 2005.

No tässä se kuvatus, mistä tuolla toisaalla puheltiin.

1. peet

peet Member

764
    0
    16
    No kyllä on surkia räpsy. ;)

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ai lintukuva. No, nätti valohan täs on.

3. Joo tällaisia räpsyjä mä keväällä kävin räpsimässä tuolla joenrannassa...
    Olikohan siinäkään mitään järkeä, kun kohteetkin oli jotain vidun lokkeja ?

4. Ei, mutta onko missään?

OT: Ihan kiva tipukuva.

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Nätti utuinen valo... pikkasen häiröö noi etualan "kaislat".

6. peet

peet Member

764
    0
    16
    Mitähän järkeä siinäkin oli, kun viime kesänä muut nukkuivat viinahöyryjä pois, niin mies säntäilee 5:n aikaan aamuyöstä pöllyssä pöpelikössä jotain v**un tirppusia kuvailemassa? ;)

7. Elä muuta sano... onneksi olin vielä melkoisesti pöhnässä, ettei mennyt aivovamman piikkiin, vaan alkoholi toimi lieventävänä asianhaarana ;o)

8. Tota....tossa kuvassa kuulee hiljaisuuden joka oli ottohetkellä.....

aika imelää mutta tuli enste mieleen

9. Kiitettävä valon hyödyntäminen! Tästä voisi olla jopa todella kateellinen.

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kaunis kuva. Sommittelu toimii ja värimaailma hyvä. Tälläisistä vain voi itse haaveillla. :)

11. Ei nää kuvat mitään ihmemiehiä vaadi, vain hivenen paneutumista, malttia ja intoa tehdä.

12. Häkellyttävän upea kuva. Osaavat liikkua ja poseerata kameran edessä niin hyvin että melkein voisi luulla ammattimalleiksi.

Kauanko sulla meni sopivan valaistuksen rakentamiseen?

13. Mitäs ne väittävät.. oisko 5 miljardia vuotta vanha tää maailmankaikkeus ?

Kävin about 15 kertaa kevään aikana tuolla joen rannassa viettämässä kojuhetkiä aamutuimaan (klo 03.30-08) Yleensä valo oli parhaimmillaan siinä klo. 06:en kieppeissä ja paikka oli sitä varten katsottu.
    Pääkohde oli tuo aiemmissakin kuvissa ollut Kuovi, mutta näitä lokkeja siinä sitten täytteeksi kuvailin.

Pakkasta jokunen aste yöllä ja päivällä keli lämpeni. Paikka oli kokolailla tämä Tuuralammen pohjoispään niemeke, joen suussa ja kuvaussuunta luonnollisesti itään.

14. Tais se olla pikkasen iäkkäämpi. Olin sen synttäreillä tossa vähän aikaa sitten mutten jaksanut laskea montako kynttilää kakussa oli. Enemmän kuin 5 000 000 000 kuitenkin, sen verran ehdin sitä kakkua tihrustaa.

15. Mutta aurinko on vissiin sen 5 miljardia vuotta vanha, ja eikös se vanha kunnon Arska tämänkin kuvan valaissut... :)