Todella tuuhea,ainakin mun tukkaan verrattuna,erikoinen silmämeikki.Kuvasta pidän kylläkin,tasapainoinen esitys
Menipäs kevyesti läpi. Luulin, että olisi ollut jotain mutistavaa. Silmämeikki on kumma, huulet ei hymyile koko matkaltaan ja hiukset on ehkä liiankin hapsulla? Kuva on muuten luomu, mutta taustaa olen hieman läikittänyt. Koskaan ei ole vahingossa valotus onnistunut tähän malliin. Salamat läiski sattumanvaraisilla tehoilla kun liian nopeassa tahdissa lauoin ja ne eivät varautuneet riittävän nopeasti. Voisikin jatkossa alkaa räppään vain vahingonlaukauksia .
Noh, keskustellaan. Muotokuva, eikö? Kasvoissa saisi olla se kolmio josta kaikki muotokuvaajat puhuvat. Käsittääkseni se tulee valaistuksen aiheuttamista varjoista. Olisin lisännyt yhden valaisimen taakse (hiusvalo, vai mikä se termi on?) ja toisen enempi sivulle, ehkä oikealle, jotta saisi kasvoihin vähän muotoja. Nyt kasvot ovat mielestäni melko tasavalossa ja tarpeettoman latteat sävyiltään. Kaikki muu mitä itse malliin liittyy ja miten hänet esitellään onkin kuvaajasta kiinni; hiukset, meikki, vaatetus, korut, asento, ilmeet jne.. Mutta niistähän me emme keskustele.
Pirtsakka mimmi, värimaailma sekä hiusten pörröisyys aika siisti. Ilme on hiukan erikoinen, mutrusuu. Hiukan kyl jotenkin kaipaisin et paitaa näkys enemmän eli alas tilaa. Aika siisti kuva, mukavan erilainen ja kun vielä hyvin nätti flikka niin..
Ei se valokolmio joka kuvassa pakollinen ole, muotokuva valaistuksia on erilaisia. Meikki on aika kökkö, huulet rajauskynällä (vai mikä helvetti se on?) esiin. ja hymyä huuleen. Hiukset on jees ja malli kaunis, mutta jännitys näkyy. Hiusvalo olisi tehnyt terää. Tulipas paljon negatiivista, ei ollut tarkoitus, sillä tämä on kuitenkin piristävä kuva ja toteutukseen on selvästi nähty vaivaa. Tausta ja värit on hyvät ja kokonaisuus on selvästi plussan puolella, tuosta on erittäin hyvä jatkaa.
Meikki on kyllä aika näkyvä, mutta mistäpä tuon syyn tietää, eli en siitä sen enempää... tarkoitus ei ole keksittävissä kuvasta siis.. Ainoa joka minua oikeastaan häiritsee on silmien sparklet, en tiedä miksi, mutta niin vain tekee, nappaa katseen epäoleellisen, vaikkakin niin pieneen kohteeseen. Rajaus, värivalinnat, kuvan sävyt, hiukset ja malli 10p eli aivan nappiin minusta.
Musta toi ilme on kyl aika pop, kun tätä on katsellut useamman kerran. Aika osuva kuva ja noi silmät syö katsojan eli nappaa heti.
Mihis sitä kolmiota olis tärkeintä laittaa, jos ei noinniinkuinmeinaa perinteitä apinoida, mut silti ns. muotokuvaa ottaa? Se poskelle veto on toki klassista ja tuottaa standardisti hyvää kamaa, mut on snadisti tylsäkin. Tälle mallille suunnittelin aluksi ihan lättänää, mutta kuten silmästä näkee, vedin myöhemmin päävaloa hieman irti kuvauslinjasta ja tasuria vielä hieman enemmän. Roska oli hyvä huomio, en meinannut löytää hakemallakaan, mut löytyihän se sitte. Paitaa ujostelin reilusti kun etupuolella oli ylimääräistä "koristetta". Idea leikkasi sitten kiinni paidan varomiseen, eikä reilumpaa rajausta löytynytkään. Taren pointti näkyvästä jännityksestä oli sikäli jännä, että en itse kokenut session aikana laisinkaan hänen jännitystään. Rentoa oli pitkin matkaa ja hieman ilmeettömämpää linjaa piti hieman hakea. Pistetääs sitte ne häiritsevät silmät piiloon ja ujutetaan hieman hymyä huulille. Sama isompana. Nyt lienette paidasta samaa mieltä?