Vs: Skannaus kerho No mitäs luulisit? Et sä voi ottaa mua mihinkään sun pilleri kerhoon kun mä en käytä mitään sinistä. Pink is beutiful.
Vs: Skannaus kerho Höh. Sun kirjoittamasi ensimmäinen yhtälö on mun lentokonesunnitelman nokka alaspäin. Laske itse. Ei niitä potensseja nyt noin merkitä - oli sinisiä pillereitä tai ei.
Vs: Skannaus kerho V oi vitun viikset ! Konkreettiien näyttö asiasta, että jos jotakin tarttee suunnitella, niin älä ainakaan ota INSINÖÖRIÄ TIIMIIN !
Vs: Skannaus kerho Joo ansela vastasi oikein. Pääsee kerhoon. Nyt alkoi potenssikin pelaamaan. Tässä se ratkaisu on kokonaisuudessaan. x² + 2x = -1 x² + 2x + 1 = 0 (x + 1)² = 0 x = -1
Vs: Skannaus kerho Lukiolainen osaa ratkaista toisen asteen yhtälön. Insinööri osaa etsiä ratkaisukaavan vaikka netistä.
Vs: Skannaus kerho Nyt kun kerran vastauskin on jo annettu, (kun jaksoi odottaa, että joku muu tekee työn), eli -1 ja mulla on skanneri, olen mekaanikko ammatiltani, luin vuoden teknikussa teknikoksi (jotain sillanrakennustekniikkaa tai jotain), mutta ei jaksanut pidempään sitä. Sanoinko mä jo että omistan skannerin? Joo, näköjään, niin mitäs nyt sitten?
Vs: Skannaus kerho Humanisti miettii, mitä merkitystä tuolla luonnontieteellisellä tehtävällä on merkitystä ihmistieteilijälle. T Humanisti
Vs: Skannaus kerho Humanistinkin on hyvä ymmärtää, että abstraktilla matemaattisella tehtävällä ei ole mitään tekemistä luonnontieteiden kanssa.
Vs: Skannaus kerho Insinöörille kesti hetken aikaa tajuta edes mitä itse oli kirjoittamassa, taiteilija tajusi heti että seuraa koomista oopperaa nimeltä " mitäs minä sanoin, ei aiakaan noin vaan tarkoitin että, odotas vähän, viilkaisen hiukka netistä, aijaa:näin se meni...