Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

jalkapallon em

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jus_si, 11 Kesäkuu 2008.

1. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Kuva vie futiksen em:n? Kohta alkaa ensimmäiset tippujat olla selvillä.

Portugali voittaa, väitän minä.

2. Vs: jalkapallon em

Voi olla, mutta eniten harmittaa se, että eilen meni molemmat tulosvedot pieleen jatkoajalla :(

3. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Vs: jalkapallon em

Saksaa ovat sivistyneemmät veikanneet. Ei vakuuttanut puola ottelussa, mutta tuntuivat kummatkin menevän jotenkin puolilla tehoin.

4. zenig

zenig Member

997
    0
    16

mä liputan Hollantia ja Tshekkiä, en o kyl kattonu yhtään matsia, tiistaina vähän vilkasin Ruotsi-Kreikka-peliä. Toka maali oli aika hajottava :D

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Kuka hitto jaksaa kattoo ku isot (ei kuitenkaan aikuiset) miehet juoksee pallon perässä ees taas nurmikkoa??

;D

6. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

\o/ ja vielä päivän kummatkin pelit jos ei muutakaan ole. Kaikki urheiluhan saadaan kuulostamaan todella typerältä, jos halutaan ;D

7. Vs: jalkapallon em

Minusta Saksa taas vaikutti taas aika kovalta, tosin Puola pelasi huonosti. Olisko kärkikolmikko Saksa, Porttugali ja Hollanti. Espanjallakin vois olla tsemit. Italia ja Ranska jää ruikuttamaan rannalle.

Aika kovia filmaamaan muuten noi Turkkilaiset ja muutenkin vilpillisen epäurheilijamisen oloisia.

8. Vs: jalkapallon em

No tietysti me toiset isot (ei kuitenkaan aikuiset) miehet, jotka eivät siellä itse pelaa. Eikös sitä paitsi ole hiton hauskaa katsoa kun miljonäärit potkii toisiaan jaloille? Niin ja olen joskus kuullut jonkun naispuolisenkin katsovan kyseistä lajia ihan eri näkökulmasta kuin miehet, lähinnä visuaalisesta näkulmasta... ;).

Mitä voittajasuosikkiin tulee, niin pahasti näyttää siltä että Saksa vie. Oma suosikkini tosin on ehdottomasti Hollanti, suurena totaalisen jalkapallon ihailijana.

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Jalkapallofilosofit perinteisesti sanovat, että jalkapallosta löytyy kaikki mahdollinen ihmisten elämään liittyvä. Siinä tapauksessa ei ole ihme, jos se kiehtoo monia.

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Totta, peppuja ja jalkoja on vaan paljon kivempi käydä katsomassa liveotteluissa ;). Olen jopa kerran käynyt katsomassa HJK vastaan Jazz.

11. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Kroatia johtaa saksaa 2-0. Aijai..

Minäkin tunnusta lapsen omaista innostusta tähän touhuun  ;D

Äsken olin kuin nappulaliigassa joskus 15v sitten, kun itse pääsi kentälle.

12. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”
    Sanoi Bill Shankly

Mun suosikki on Portugali, Espanja olis muuten mutta huono keskuspuolustus ja pakollinen musta hevosen veikkaus on Venäjä.

13. Vs: jalkapallon em

Muistit sentään joukkueet. Yleensä naispuoliset muistaa vaan kommentoida ettei raidalliset paidat ole olleet muodissa vuosiin.....

14. Moulus

Moulus Member

502
    0
    16

Tosin kuin valokuvaus, sitä ei saa näyttämään typerältä meistä kyynisinkään.

Oma kolme kautta kestäneen jalkapallourani huippuhetki kulminoitui 0-1 johtomaaliin puulaakisarjassa. Otin kaiken ilon irti, tein kuperkeikankin, sillä tiesin kai jo sisimmissäni että maali tulisi jäämään urani ainoaksi sarjatasolla. Ja se jäi.

Hollantia kannatan, vaikka tällä porukalla tie ei heitä viekään mestariksi. Puolustus ontuu. Mestaruuden vie Saksa tai Ruotsi, joita en kannata. Niin siinä aina käy, mutta näin olen jo asiaan varautunut. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, sanoi jo viisas aikoinaan.

15. Vs: jalkapallon em

Oletteko muuten huomanneet, että näyttäisi näin digiaikana nuo jalkapallo lähetykset tulevan melkoisen hyvällä kuvanlaadulla verrattuna muihin lähetyksiin? ainakin meillä ero oli todella suuri, piti oikein alkaa kanavasurffaamaan ja vertailla... en löytänyt yhtään lähetystä, jossa olisi parempi kuvanlaatu kuin Sveitsi-Turkki pelissä. Eli taitavat käyttää tuota kaistaleveyttä enemmän siihen eli pakata vähemmän? tuollaisen kuvan kun saisi kaikkiin lähetyksiin....

16. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Jalkapalloa katsoessa kuvanlaatu on täysin toissijainen juttu. Turha hifistely pilaa tunnelma :(

Hollanti kuuluu myös omiin suosikkeihin, iloista mukavaa peliä. Saksaan en jaksa uskoa mitenkään..

17. Vs: jalkapallon em

Olisitkohan samaa mieltä, jos kuvanlaatu olisi suhteessa samanlainen kuin mitä jääkiekon viimeisissä MM-kisoissa oli... eli että palloa ei erottaisi kentältä muuten, kuin että sen sijannin kenttäalueella voisi suunnilleen arvata sen perusteella mihin päin pelaajat näyttäisivät olevan menossa.... ;-)

18. Vs: jalkapallon em

Ja Hollanti pieksee ranskaa parhaillaan. Oikein :)

19. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36

Hollanti-Ranska 4-1.. HUHHUH!

Hollanti on hurjassa vedossa. Ei haittaa,jos puolustus vähän vuotaa, jos ranskan verkkoon 4 maalia ja italian typerään "muuriin" 3 maalia.

20. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

Jep Hollanti on kyllä ollut positiivinen yllätys näissä kisoissa. Mutta ei vielä kannata laskea Saksaa Italiaa ja Ranskaa ulos. Näissä peleissä usesasti on ollut kummatapa kääntyä pudotuspeli vaiheessa päälaelleen. Portugali edelleen mestari suosikki.
    Villan maali Ruotsia vastaan mestarillinen.