JESTAS !!! Mee F Vantaahotelliin, se tunnetaan käytettyjen kodinkoneiden kierrätyskeskuksena. Paljon yh äitejä joraamassa viikonloppuisin..
Höpsis, yksineläjät menee baariin ja iskee yhden illan jutun. Se on parempi kuin velvollisuus. Sanon minä. Vaikka toisaalta velvollisuuden suorittaminen voikin kääntyä voitoksi ja silloin yhden illan juttu häviää lennossa.
Tää on vailtettavasti naaraiden yksinoikeus. On meinaan aikoinaan single-aikana testattu juttu, jos edes yksi kerta kuudestasadasta baarissaiskemisyrityksestä onnistuu niin se on jo ihme ja syytä laittaa asiasta etusivun ilmoitus hesariin. Naisilla taas sivusta seuraten 'tuuri' on jokailtainen, flaksi käy aina kunhan vaan löytyy joku joka täyttää kriteerit.
Eli esim vaikka minun baariin meno..Mut tällä hetkellä on asiat niin erinomaisesti tolla saralla ettei kiinnosta vaikka vastaan kävelis itse Jenniver Lopez....repikää siitä... Ihan snadi offtopicci mutta kyllä ittensä kehuminen marmatuksen voittaa...
Sivilisäätö Vaimo ja lapsi. Ehkä taasen typerin kommentti, mutta pidä vaan se Kyllikki Kätönen siellä omalla puolella.
Hiertääkö motriksella pahastikin? Hernettä voi koittaa puhaltaa sillonkin, kun se nenään imeytyy, eikä vasta viikkojen kuluttua.