Vs: "Siviiliammattisi" Vuodesta 1966 lähtien rakennusalalla, aluksi muurarien ja kirvesmiesten apurina, armeijan jälkeen enimmäkseen timpurina.
Vs: "Siviiliammattisi" Epäilemättä näin on. Kotikylällä oli entisaikaan Matkahuollon baarissa, sittemmin Esson ja vielä sittemmin st1:n nurkkapöydässä kantasakkia, jotka näkivät ufoja harva se päivä. - Eikä siinä vielä kaikki, marsilaisiakin aika usein. Olivat kuulemma oikeasti pieniä ja vihreitä.
Vs: "Siviiliammattisi" Viimeiset 15v IT-alalla, joista enimmät vuodet ähellystä SAPin tuotteiden kanssa.
Vs: "Siviiliammattisi" Tarkistin paperista ja olen näköjään huoltoasentaja. Ammattikoulusta valmistuin elektroniikka-asentajaksi.
Vs: "Siviiliammattisi" Sihteeri, sihteeri, sihteeri ja sihteeri. Monilla eri nimikkeillä, mutta sihteeri. Tylsää? Joo, joskus ja joskus ihan kivaa.
Vs: "Siviiliammattisi" Lopetin ilmaistyöt eli harjoittelun, tosin vielä olen koulun kirjoilla kun haluaisvat rahat minusta. Mutta työtönhän minä niin kuin virallisesti olen.
Vs: "Siviiliammattisi" Oletkos Enson sap sovelluksien kanssa tekemisissä? Leipätyönä automaatioasentajana Ensolla / Eforalla viimeiset 15v. Mullahan se Sap tosin vaan yksi jokapäiväisistä työkaluista. Toisena työnä sekalaisia kuvaushommia. Välillä pientä cad piirtelyä ja sekalaisten pikkuosien suunnittelua.