Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 22 Lokakuu 2010.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Mistä on kyse, selviää varmaan näistä vinkeistä: Turuus, telkkarileffa produktio,
    Ohjaaja Lauri Törhönen, mun oppilas Atskin ajoilta. palkkas mut esittämään itseäni, eli ikääntyvää fotaria. Oli koko baletti mukana, Hasseli ELX mootorilla ja 70mm kasetilla
    ja Pro flassit ja genikset, valaisupuomi ja kaikki.  vedin ihan oikeesti jotakin 200 ruutua, kun piti olla toden tuntuista. Mä huseeraan tossa hattu päässä, muu jengi on leffaporukkaa. Kuvattiin edestä ja takaa, kolme kameracrewiä oli ikuistamassa hasselin lonksutusta ja mun evästyshuutoja: Katso Flassiin, leuka ylös, persettä pidemmälle. missä mennään , Wau toi on makeeta  jne...

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Vikasin tätä jo kun kuvia laitoin ja pudistelin päätäni.
    Ei helv. mikä juttu:D
    Koko kalusto hasselit ja hesselit, fit faut valoineen, nosta persettä yms.:D
    Loppu tulos tässä, vaihda sukkahousut ja tule heilutttamaan päätäsi.....

2. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Siren: Rahasta ne huoratkin haarojaan levittelee, ja en tarkoita tätä söpöä pikku neitosta, vaan tota hattupäistä vanhaa jäärää.

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Kameran ääni on hyvinkin saattanut olla vakuuttava.

4. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Osaksi sen takia valitsin hasbulaattorin, mutta vakuuttavimman vaikutuksen teki leffan elävään kuvaan tuo  flässien pauke ja välähtely.

5. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Watis, oletko huomannut että typeryyksiään voi jälkeenpäin editoida ?
    Reippaasti editoimaan nyt niitä !

Kuvat teknisesti suorastaan ala-arvoisia. Jonkin muistoarvo ne esittäneelle itselleen ? Motivaationa lienee kuuluisilla kaiffareilla, jälleen kerran, kehuskeleminen ja itsensä esille tuominen kaikin mahdollisin keinoin, "netissä". Mutta varmasti on hauskaa päästä kerran elämässään tölövisioon ?

Ihan julkkisainesta ...

- E

6. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Esti: Typerykset saavat typerän vastauksen, viisaat taas viisaan: Sulle vastauksena laitan: Koeta Esti elää tätä päivää, ja eroittaa eri juonteet ja kommentit toisistaan. Se oli aivan eri juonne jossa kommentoin sun kirjoituksiasi, oisit kommentoinut sinne, äläkä ala hässiä joka säikeeseen samoja juttuja. Tuolla toisaalla sä olet juuttunut tohon Jeesusteemaan aika pahasti, koeta ainakin päästä siitä eroon, Vituttaaks että joku saa rahaa siitä että esittää itseään??

7. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Koska esität suoran kysymyksen ketjusssasi, vastaan ettei vituta.

Mutta minkälaista palkkaa Jeesus sitten saa itsensä esittämisestä ?

Itse et edes ymmärtänyt mistä siellä (toisessa ketjussa oli kyse) kunhan jonkin itsetuntojuopumuksesi vuoksi vain innostuit meikäläiselle vittuilemaan. Pitkästä aikaa ... *HUOKAUS* :D

Nuo kaksi kuvaa ovat vain huonoja. Siitä on kysymys nyt. Jos ei ole viehtynyt saagaan sinusta ne eivät edusta mitään kuvallisia arvoja.
    - E

Edit : Typo.

8. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Älä nyt Vatanen innostu, ei ole extrat ennenkään isommin rahaa saanut, saitko yli kahvi ja junalipun:D
    Sä olet kyllä oman elämäsi sarjakuvasankari, ehkä hupaisin heppu mihin olen törmännyt, lue sekin ansioksesi:D

9. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Kaikki luetaan ansioksi! Senkin että valehtelin roimasti kun sanoin että haluan sen saman määrän, minkä saan  päivässä ajaessani Turkuun limokeikalle. Summan kuultuaan vähän Solarfilmsin giltsi nikotteli, mutta ohjaaja sanoi: Ammattimiehelle ammatimiehen palkka. Maksoin itse kilsarahat ja asistentin palkkion, joten kyllä mullekin jotakin jäi!

10. Herra iso herra

7 709
    10
    38

No mut jos Limo keikan verran niin olen kyll kade.

11. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Sanotaan että saman verran kun on Mersun vakio( E) huolto, kato vehon hinnastosta...

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kadehdin, Mestaria ...

13. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Juu, aika monta kuvaa tarttis Iltikseen ottaa jos samoihin pitäis päästä...

14. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Tosi mageeta, mäkin tunnen yhden hepun, jonka kaverilla on oma mersu.

15. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

Kolme kovinta vääntää...

higg

16. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Joo, mä oon tuhannen inputin päässä Enskasta, mutta perässä tullaan, Toi sireni on ihan amatööri, vain joku kaheksansatkua...

17. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38

No totta! Onneton alokas :)

higg

18. Vs: Niinkuin mitäs tämä on? Kuvia leffasetistä.

Pitäis varmaan kaivaa sen saldo ennen banaanilastia, sitten pyytää Teemua lisäämään se, tulis "katu-uskottavuutta" kato...

19. Petja

Petja

279
    0
    0

Täällä on kyllä muutama nimimerkki, jotka saavat nämä ketjut melko nopeasti kategoriaan "digicamera.net" kuvista riippumatta...

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.