Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Jos kerrot tyttärellesi missä menee pieleen, se juuri on opettamista. Juuri samaa Jukkis71 on tehnyt. Sanot ettei saa arvostella tapaa jolla kuva on tehty, mutta itse kuvaa saa. Nehän ovat samaa asiaa! Miten kuvittelet, että mistä tahansa kuvasta on tullut jonkinlainen (mitä siis mielestäsi saa arvostella)? Siten, että se on tehty jollakin tavalla (mitä siis mielestäsi ei saa arvostella). Eivät kuvat tipahda taivaasta. Logiikkasi nyt kyllä heittää aika tavalla.
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Minä annan ilmaiseksi neuvoja, jotta saisimme nähdä parempia kuvia. Itselleni se on tärkein motiivi, miksi tänne postaan kuvia. Saadakseni uusia näkökantoja asioihin, joita itse en olisi tullut ajatelleeksi ja suoranaista opetustakin olen saanut. Se, miten sinä tulkitset ja koet kuvat ja kommentit, siihen minä en voi enkä halua vaikuttaa. Se on vain sinun ongelmasi. En laita hymiötä perään, en halua vesittää omia sanomisiani siten. T Jukka
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Olipa hieno päivä merellä, tuli heitettyä talviturkkikin pois ja täällä on sillä aikaa kaikki dorgat käynyt ilmoitautumassa. Hienoa näin se homma etenee. Kylläpä tuli actionia satumalat nähdystä vesitasosta;-) Tuli jopa hidastettua vauhti, toinen käsi ohjasi venettä ja toisella räps räps. Halit, nyt pitää lähteä vielä kalaa, jatkakaa;-)
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Nyt onkin varmasti ollut hieno meripäivä. Kalaonnea toivottaa se yksi dorga
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Ei kalaonnea saa toivottaa. Dorga ;D (Ja anteeks heti perään. Vain kireitä siimoja kalamiehelle)
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Sori. Itse en ole kalamies. Juu, ottiatuota, kireitä siimoja paljon. Saako toivottaa taipuneita vapoja? kysyy doubledorga
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti En ymmärrä tälläistä. Yksi laittaa "räps räps"- kuvia joita toinen moittii syystäkin surkeiksi. Sitten kolmas ja räpsyttäjä menevät henkilökohtaisuuksiin, kun on ihminen asiallisesti uskaltanut jopa antaa neuvoja parempien kuvien syntyyn. Jotenkin tulee mieleen, että räpsyttäjä laittaa huonoja kuvia vain siksi, että saisi kommenttien jälkeen nokittaa ja hyökätä henkilökohtaisilla herjoilla. Nimimerkki Yksi dorga
Vs: Sit se lähti vaik ei ku Annikki tähti, mut kuitenki lähti Kuva postauksen jälkeen ensimmäinen kommentti, tuli keltä? Sitten tuli kommenttia tuosta kommentista ja sitten...