Toinen tyttäreistä oli helpompi suostutella kuvaan... [Leica M6TTL + Summicron 35/2 ASPH / Tri-X 400 / HC-110 / Epson V750 Pro]
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Kiitos, kiitos! Mirrored: Välillä onnistaa aukon arvonnassa... en edes muista mikä tässä oli. Ehkä 5.6 tai 8. Kimo: Neliö sopisi myös hyvin, voi olla että lopullinen vedos onkin sen muotoinen. Tästä versiosta mitään ei ole rajattu pois.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Hieno kuva. Erityisplussaa Kenille siitä, että laittaa nämä kuvansa riittävän isokokoisina esille.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Hieno kuva. Ehdotus reunojen rajaamisesta voisi kyllä toimia. Nyt tyttöjen välinen jännite vähän häviää kun reunoilla on noin paljon tilaa.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä On kyllä kauniit tyttäret - miten tuo on edes mahdollista, Keni ? Mukava kuva. Cool mutta tosi lämmin. - E
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Upea kuva, upeat mallit, upea kuvaaja. On hyödyllistä nähdä millä kuvattu, kun itse harjoittelee (vaikka jotkut noista piruilevatkin). Monet noudattavat virallista 850-maksimileveyssääntöä, mikä olisikin aika muuttaa.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä ^ Ai se on kesällä muutettu, kiitos tiedosta. Tausta sumenee juuri sopivasti.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Kiitos jälleen kommenteista! Neliörajausversio lisätty. Jotenkin pidän ehkä kuitenkin enemmän alkuperäisestä. "Hengittää" jotenkin paremmin. Tai sitten on vaan mukavaa vaihtelua kun on viime aikoina tullut kuvattua aika paljon neliöitä muilla kameroilla...
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Mulle tämä neliö toimii paremmin. Puuttuu kolmas olkapää oikealta. Hieno kuva.
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Hieno hetki ja tunnelma tavoitettu, rajauksella ei niin väliä. Siitä huolimatta, jotain tuon neliön ja ekan version väliltä. TJUkka
Vs: Sisko tahtoisin jäädä Itse kyllä pidän neliöstä kovasti. Taattua laatua tämäkin kuva, herättää paljon ajatuksia. Ihan mielenkiinnosta, rakennatko kuvan valmiiksi mielessäsi ja otat niin monta ruutua että varmasti onnistut, vai näppäät talteen ohikiitäviä hetkiä?