Vastaan nyt kun lainasit minun tekstiäni, vaikket suoranaisesti minua syyttänytkään, että: En mielestäni ole vittuillut herra Sirenille. Herra Siren taas on lähettänyt minulle sähköpostiin astikin vittuiluviestin. Tuossa minun viestissäni, jonka lainasit, ei mielestäni ollut ilkeää sävyä, tai ainakaan ilkeää tarkoitusta. Puhuin vain siitä, että minkä takia luulen toisten ottaneen Sirenin viesteistä nokkiinsa. Se taas, miksi tilanne nyt on kehittynyt tämän jälkeen on jo eri asia. Enkä tarkoita sillä, että jotkin asiat vain ovat, sitä että ne pitäisi hyväksyä, en toki. On kuitenkin yksinkertaisesti pystyttävä näkemään se fakta, että tällaista tapahtuu, ja siitä puhuin. Samalla tavoin kun voin sanoa, että maailmassa soditaan ja tapetaan väkeä vuorenvarmasti, tarkoittamatta silti, että sen takia se homma pitäisi vain hyväksyä.
Totesin että poikani on saman ikäinen kuin sinä. Ja että mieleen tulee naapurin räksyttävä pikkukoira ja pyysin vähän käytäytymään. No normaali käytöksinen olisi vastanut sähköpostiin sähköpostilla. Mutta vielä lukio iässä ei sitä tiedä, räkiihän nää nykyajan kakarat opettajiakin.