aina puhutaan että ottaa toiset huomioon kun tarkoitetaan että muiden tarvis ottaa mut huomioon. mutta oikeastihan se menee toisinkin päin. mutta aatteleppas viimepäiviä - itsekkäästi olet pakottanut koko foorumin seuraamaan jari-siren-showta etkä suostu lopettamaan. täällä on puolitoista tuhatta kävijää...
Miten voisin välttyä epäilykseltä, että entuudestaan toisensa tuntevat tuntevat toisensa entuudestaan?
No pahoitteluni siitä jos joku on sen niin kokenut. Itse olen ajatellut asian niin että kun tuossa lukee kirjoittajan nimi, niin on täysin vapaa ehtoista lukea tai olla lukematta. Keskustelut jotka olen avanut on herättänyt keskeskustelua ja olen vastailut kysymyksiin ja täsmentänyt mielipiteitäni. Olen ilmeisesti avanut keskusteluita liikaa?
Juu minä ja muut minun sisällä olevat persoonat. Siksi tekstiäni on mahdoton ymmärtää, sillä saataa toinen persoona kaapata sormet käyttöön jopa kesken sanan.
Totta tuokin, mutta viimeksikin tuli porukkaa Turusta, Joensuusta, Mikkelistä, ainakin. Tietysti myönnän heti kättelyssä, etten minäkään välttämättä lähtisi (Lue saisi lähteä) esim. Mikkeliin tai Turkuun vain kuvaamaan, tai mistä sen tietää en ole koskaan kysynyt.
Vuosien varrella toisen harrastuksen parssa olen huomannut, että matka on suhteellinen käsite. Yleensä se riippuu siitä, missä lähtijä asuu. Valitettavan usein olen huomannut, että ns. kehäkolmosen sisäpuolella asuville parisataa kilometriäkin on hirvittävän pitkä matka, kun taas mitä pohjoisemmaksi mennään, sitä vähemmän matka on este. Tämäkin on luonnollisesti yksilökohtainen.
Voi johtua siitä, että moni käyttää työpäivinään alle kymmenen kilometrin matkaankin yli puoli tuntia. Siitä tulee tietysti alitajuntainen käsitys että kahteensataan kilometriin kuluu aikaa kymmenen tuntia ;-)
Amatööri radioiden ja kameroiden kanssa juu. En tunne oh2lcq:ta, enkä lokiohjelman mukaan ole pitänyt hänen kanssaan yhtään qsoa. Melko hiljakseen pari vuotta ollut radioiden kanssa kun on ollut muuta mielenkiintoista. Sepe
Toisaalta sama periaate toii myös Mikkelissäkin, huomasin aikanaan että 17km matkaan kotoa duuniin (maaseudulta) meni sama aika kulkemiseen kuin sittemmin kun oli matkaa vain n. 7km jolloin asuin "laitakaupungilla". Aika siis pysyi samana, noin varttituntina ;o)
Pieni korjaus: saitilla käydään yli 7000 ip-osoitteesta joka kuukausi. Sotkee vähän noita tilastoja kun ei ole pakkorekisteröitymistä.
Uittu, onko täällä joku sisäpiiri? Missä? Ketä siinä on? Onko se piiri pieni? Pyöriikö se piiri? Mä olen täällä aikani keekoillut ja tunnen itseni vieläkin täysin ulkopuoliseksi.