Niin ja unohdit muta tosta kaavakuvasta. Minähän kuulun siihen suurella keskelle, koska oon niin hyvä!
Samat sanat!! Miten voi olla, että minut on sivuutettu ihan tosta vaan. Ai, mutta en kuulukaan sisäpiiriin..... Eikä siinä oikeestaan mitään vaikken kartalta löydykään, mutta MIKSI LEGO-CITY ON JÄTETTY HUOMIOTTA? Tämmönen homma ei vetele, haluun heti merkinnän karttaan itestäni ja Lego-Citystä tai laitan tulemaan kaikille yksärinä pernaruttoa.
Ylipäätään sisäpiiri-kaaviokuvat ja avainhenkilöiden kasvomallinnus kannattaisi tehdä legoilla, jolloin niiden ylläpito on ajan kuluessa helpompaa.
Vaadin... öö en vaadi mitään! KUULUN SISÄPIIRIIN! TAMPEREEN KAMERAMAFIA LAAJENEE JA VALTAA SISÄPIIRIN
Tämä pyritään ottamaan jatkossa huomioon. Kasvomallinnukset tulee tuottamaan vaikeuksia kun Lego-porukka on sen verran sisäsiittosta porukkaa, että ne on kaikki ihan saman näkösii.
Niin, legendan mukaan taivaan ja maan luoja Canon heitti aikojen alussa kaksi Leicaa olkansa yli. Toisen maailman toiselta laidalta ja toisen samaan aikaan toiselta. Kameralaukku.com perustettiin tasan keskelle siihen, missä noi luolamiesten vehkeet kalahti yhteen.
JEE!! \o/ Tuon kuvan mukaanhan meikäki kuuluu inside porukkaan. Vähänx hjienoo. Nosti heti sen verta paljon itsetuntoo, että nyt uskallan tavata muitakin kameran omistavia ihmisiä =)
Mielipide tästä episodista, en ota sisäpiireihin kantaa. Jotenkin on mielestäni epäreilua että jonkunlaiset järjestysmiehen staatuksen omaavat henkilöt osalistuvat vittuiluun. Ainakin äkkisältä tuntuu että ei oikein uskaltaisi antaa samalla mitalla takaisin? Se on vähän kuin joku pelaaja toimisi myös tuomarina, ei häntä kukaan taklaisi. Se on vähän kuin pikkukoirat, jotka räksyttävät aidan suojasta. Voin olla väärässäkin. Edit tarkoitan tätä fangiota.
Ei hyvää päivää... Mikä on tämän ketjun perimmäinen tarkoitus??? Sisäpiirikeskustelu? Yritetään järjestää taas sellainen "sisäpiiritapahtuma" tyyliin pitsku, johon on kaikki saitilla vierailevat tervetulleita. Mitäs siihen sanotte. Eikö tästä helvatan sisäpiiristä jauhamisen voisi lopettaa???? Vai mikä tässä on nyt niin vaikeeta? Eikö tarkoitus oekkaan, että tänne voi laittaa kuvia, joita voi/saa/ei tarvitse jos ei halua/viitsi arvostella, voi keskustella erilaisista aiheista. Tunteeko joku nyt, ettei ole saanut tarpeeksi kommentteja kuviinsa??? Myönnän, en aina jaksa kommentoida kuvia, olen siinä niin s**tanan huono, kun ei ole tuota verbaalista lahjakkuutta, jos nyt on yleensä mitään lahjakkuutta minulla olemassakaan. Kommentoin kuvia, jos koen ne mielenkiintoisiksi/en koe mielenkiintoisiksi, tai jotain siltä väliltä. Taitaa olla tämä sisäpiiri topicki muka leikkiä, mutta kuitenkin niin totta. Ugh, olen "puhunut"
Sisäpiiri = hyvien kuvien kehumista Vittuilu = teknisesti huonon tai mitäänsanomattoman kuvan kritisoimista. Muuta ei ole.
Ei sellaista olekaan. Oot joko sisäpiirissä tai sit out. "Sisäpiiriin" pääseminen vaatii muutenkin mahdottomia ponnistuksia, kuten keskusteluun osallistuminen.