Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Sisäpiiri

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana fangio, 23 Helmikuu 2006.

Heheee... Ei tarvii sisäsiit...eikun... sisäpiiri tarjousta uusia/toistaa :)

1. Ei sitten yhthään! Meillä ruukhaa olla sisäpiirimmä, jossa piämmä tosi lysthiä. Kesän tullen kun ethelän väki häipyy Saariselältä istumma Panimoravintholassa, Laanihovissa ja Savottakahvilassa. Kaivamma kultaa Palsilla ja Lemmellä, istumma tulilla, syömmä poroa ja juomma olutta ja joskhus kirkasthakin.
    Sitä kaikhea meth piämmä lysthin pitona, emmekhä tämmöstä jonninjouthavata höperöinthiä!

2. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    No myönnetään, myönnetään! Pari hammasta on murtunut niitä kiristellessä. Pahinta on se, kun näen mielessäni muilla olevan hauskaa, nauravatkin varmasti perhanat #(

Kommentointi pitää kieltää, etenkin kuvien ja muiden kommenttien! Se on ainoa ratkaisu ongelmaani.

3. Mahtavaa!
    Te olette hienoja ihmisiä.

Jos "sisäpiiriläiset" eli aktiivit jossain kohtaa menettää hermonsa palstan reunalta huutelevien kielteisiin ja kyynisiin vittuiluihin niin foorumi kuolee pystyyn. kerrostalopoliisien turvin ei foorumeita pidetä vrt. valokuva.net nousu ja tuho.

4. juice

juice

912
    0
    0
    Ööö ny mä tipuin kärryiltä?
    VKNet kai kaatui ihan muihin syihin kuin sisäpiireihin tai kerrostalokyttääjiin?

Mikähän lie muuten foorumilla suhde kirjoittavan/lukevan yleisön välillä? Rekisteröityneitä käyttäjiä on nyt 1691, mutta paljonko on niitä jotka eivät ole koskaan kirjoittaneet mitään? Ja sitten on emerik, joka yksin on kirjoittanut melkein 7% kaikista viesteistä :)

5. Ennenku pyrin mihkään sisäpiireihin tai muihinkaan piirileikkeihin niin haluisin tietää ketä siihen kuuluu. Jos siihen kuuluu kivaa porukkaa niin jätän anomuksen heti, mut jos siel ei oo ketään ketään kivaa niin en ala leikkimään niitten kans mitään.

6. Niinhän se taisi mutta lopussa muutos vk.netin hengessä oli aika rajua.

7. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Jos foorumilla käy n. 10 000 eri ip-osoitetta kuukaudessa, niin ainakin lukijoita riittää.

8. Rahan ja "hengen" välinen korrelaatio ei aina ole nolla. Ajatellaan vaikka tätä foorumia, jos täällä alkaa olla ihan paska meininki ja kaikki järkevä toiminta on jäänyt unholaan niin kuinkahan paljon foorumin kummisetää kiinnostaa pitää tätä yllä ja lyödä rahojaan tähän (tietysti tilannehan ei täällä ikinä pääse tuollaiselle tolalle).

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Se oli surullista. Mä lähdin niin kaikkia alko harmittaa. Voi teitä.

Minä oon aina kuulunu parraimpiin inside the inside -piireihin. Repikää siitä.

VITSIIIIII!!!! Vai oliko sittenkään??

10. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Mä pyöritän ihan mielelläni tätä, samoin kuin katselen mailitse saapuvia uhkailu / vittuilu / rutinamaileja ja kuuntelen yleistä itkemistä siitä kun palvelu on paska yms. Onneksi noita maileja lähettelee vain pari hassua käyttäjää ja it-alan miehenä tiedän melko hyvät keinot tuollaisen paskan suodattamiseen, joten homma roger. Ja sit kun vituttaa kunnolla pidän pari päivää taukoa lukemisessa ja lätkin deletellä kaikki aiheeseen liittyvät mailit helvettiin maililaatikosta.

Yleinen ilmapiiri tuntuu seilaavan leppoisan ja vittuuntuneen välillä, katsotaan miksi tämä pidemmässä juoksussa muodostuu. Pikku tappelut eivät minua haittaa, mutta tänään on erityisen paljon vituttanut mm. ihmiset jotka käyttävät törkeästi hyväksi ILMAISTA palvelua ja aiheuttavat minulle aivan turhia kustannuksia.

11. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Ehkä, ehkä ei?
    Ei vaan, jostain syystä ne sosiaalisesti aktiivisimmat tuntuvat aina ulkopuolisten mielestä muodostavan sen "sisäpiirin". Ei esim. Pitskumiitissäkään ollut havaittavissa mitään syrjintää, vaikka sekaan uskaltautui vähän tuntemattomampia ihmisiä (Milla, Kutunluu-Teemu ym), joten kyllä se "sisäpiiriin" kuuluminen on myös omasta aktiivisuudesta kiinni.

12. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    "En ole juonut mitään enkä juo. Mä olen lentäjä"

13. Pitäskin varmaan alkaa juopotella päivällä sitte.

14. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Jees, mä oon messissä!

15. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Mutta sanoista tekoihin: lähden nyt vetämään kaljaa!

16. Simpura!! Pidä juovuskissa-ketju pystyssä. Mun tarvii lähtee töihin yöks, ei pääse apuun jos ketju alkaa kuihtuu.

17. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Lupaan tehdä parhaani! Katsotaan sitten miten homma luonnistuu.

18. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    :)

19. treen mafia enemmän vasemmalle niinku prolet ja turku enempi oikeelle niinku ruottalaiset.