Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

BB - (varoitus)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana SakkeM, 25 Elokuu 2010.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Eihän kukaan kumminkaan ohjelmaa katso, tai ainakaan tunnusta... Laitanpa sitten pari kuvaa eilisehtoolta tännekin, pysytään kulttuurin kulun mukana ;)

.

Edit: AI NIIN - kopionti on sitten erityisen kiellettyä. Niinkuin olisi muutenkin.

2. Vs: BB - (varoitus)

Säkö vai kuka räiski sillä ringflashilla? =D

3. Vs: BB - (varoitus)

Vaikka nämä eivät mitenkään tunteita herätä ne ovat silti hyviä "perusjulkkis"-kuvia. Pakko myöntää että itse ohjelmaa kiinnostavampi on keskustelu, solvaaminen/kehuminen ja keltaisen lehdistön "uutisointi" BB:stä ilmiönä.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: BB - (varoitus)

Juuh...  Professionaalin näköinen vekotin (joskaan en ole ikinä nähnyt kenenkään ammattikuvaajan semmoista hökötystä käyttävän... :)  ja varjoton valo on just tuohon juttuun kiva.

5. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ekassa kuvassa on noi kuvaajat parasta.

6. Vs: BB - (varoitus)

Nää on aika just kuvia. Ehkäpä olisin itse kuitenkin laittanut renkaaseen mehr leistung ja ottanut sellaista Joonas Brandt feat. Paula Koivuniemi tyyliä. Se olisi sopinut noihin kilpailijoihin kuin nyrkki nenuun.

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Pitää kokeilla hiukan eri säätöjä... Toi värkki oli itse asiassa ekaa kertaa ulkoilutuksessa. - Luulen kuitenkin, että Brandtin tyyli on enemmän jälkikäsittelyn tulosta, ei renkaalla niin paljon muuntelun  mahiksia ole.