Vs: Kissakuva Hienot ikkunanpokat. Nätti pusero. Mulle tulee mieleen teiniaikojen jurtsauskuvasto. Onhan tässä jo jotain...
Vs: Kissakuva Tämä on kiva. En tiedä miten, mutta jos olis mahkuja tehdä kuva uudelleen, niin: - kuvan ylä / alaosan valaistus tasemmaksi. - mallin / taustan erottaminen selkeämmäksi Nyt ikkunoiden karmit on liiaksi 'osakuvaa'... olis parempi jotta ne eriytys toisistaan tehokkaammin. Vaikeeta syväterävyyden hallintaa on, mut photarissa vois työstää lopputulosta. Noin yleisesti... tämä on jo aika kiva.i
Vs: Kissakuva Kasvot saisivat mielellään lisää valoa. Vähän pehmennystä... Vaikka on rankat ilmeet ei tarvi olla NOIN kova valo, kasvoissa? Jos siis kasvot tulisivat paremmin esiin ja hieman pehmeämmässä valossa -olisi kuva paljon parempi, mielestäni. Mutta tämä on piristävää kehitystä ja olen myönteisen optimistinen. Kiva kuvauspaikka. Mukava asento ja asenne mallilla. Kuvaaja painanut "NAPPIA" ihan hyvään aikaan. Hyvä Jukkis, ROCK-N-ROLL !!! Anteeksi. - Eero Edit: Tarkennan että tarkoitan todellakin kasvoja -en päätä joka jo tuleekin sieltä ihan kivasti "esiin". Mistäs tällanen ilmetuotanto on tupsahtanut sulle... mut hyvä...
Vs: Kissakuva Kuva menettää kiinnostavuutensa paljolti sillä että ympyrä on uhrattu vaakakuvan alttarille. Ehkä kuvaaja ei näe tässä neliötä. Valaisu ei ole kovin onnistunut, mutta tämä ruotsinlaivalla on kivaa -tematiikka on sentään jotain.
Vs: Kissakuva Tuon Heiligeympyrän rikkominen askarrutti myös minun mieltäni... En kuitenkaan ilmaissut siitä mitään - kun en noin jämPtin nasevasti & osuvasti osannut. Oikein hyvä huomio. Rikkoutumaton circle and square... circle takes the square. Olisi oikein kaunis ajatus, oikein kaunis... - E
Vs: Kissakuva Pidän maisemasta taustalla. Tämä sisätila-ulkotila meininki saisi viellä enemmän pontta jos korostuisi sisätilan kuumentunut tunnelma ja ulkotilan viileys, entisestään. Saisi siis olla hieman enemmän sinisen hehkua talven maisemassa konrastina vähintäänkin lämpimälle tapahtumatilalle -jossa kuvaaja ja malli ''irroittelevat... lämpimässä valossa. Tällaisia pikku viilauksia... Tässähän ainesta vaikka mihin. Oikein hyvä...
Vs: Kissakuva Kyllä mä sitä neliötäkin kokeilin, mutta tuntui paremmalta näin. Jotenkin tuo käsien asento vaati hiukan neliöstä enemmän vaakaa. T Jukka