Huttusta matkien, tosin olin tän kuvan ottanut ennenkuin näin tuon Vesan variksen täällä, ei tätä muuten ois laitettukkaan näkyville, elikkä vois sanoa että Huttunen yllytti.
Hyvä vaan. Ei ne pallot mitenkään hienoja ollu. Tässä tulee upeasti esille linnun selkäsulat/höyhenet..
Tosi upeasti linnut sulkasato erottuu. Omalla tavallaan kaunis. Hiukan kärsii että lento suunta on ihan toisaalle kuten erään nimeltä mainitsemattoman henkilön lintukuvassa oli myös. Joka tapauksessa omalla tavalla ihan hyvä kuva tämäkin. Kaipaisi jotain muuta suuntaa vain.
Kyllä ne pallot ja roiskeet oli ihan eri sarjaa kuin tämä. Eli ei tämä ikinä kuvana pärjää - kuten ei juuri mikään Huttusen otoksille, mutta linnun yksityiskohdat ovat kyllä siististi näkyvissä.
Kävin katsomassa pallomeren. Ne pallot on ärsyttäviä, mutta valo siellä on kyllä aivan eri tavalla upea, se joka lintuun siis osuu. Valo tuo siihen hienon värimaailman, jota tässä ei ehkä ole. Silti, ne pallot on pirun ärsyttäviä.
Pallokuva on minu mielestäni ainakin paljon parempi. Tästä tuli mieleen lähinnä digiräpsy minkä kuka vaan voi ottaa ja siitä pallokuvasta tuli sellainen hc kuvaaja jonkun 600mm tykin kanssa puskassa-mielikuva
Siinä sä oot tasan väärässä että puska ja 600mm tekee kuvaajan, Huttunen on Kuvaaja isolla K:lla joka ilmeisesti näkee kuvansa jo ennen napin painamista sekä hallitsee koko alueen suunnattoman hyvin, olen jo kauan ihaillut Hänen taitojaan. Minä en missään tapauksessa halunnutkaan että kuvaani verrataan Vesan kuvaan tasollisesti, muistin vain että mulla on tommonen takaapäin otettu lokin kuva joka oli menossa roskikseen, no tulipahan laitettua tänne.
Mielipide ei voi olla oikeassa tai väärässä. Henkilö voi olla väärässä, mutta kun on kyse jonkun henkilön mielipiteestä, ei kukaan pysty määrittämään oikeaa tai väärää mielipidettä. Ei edes teemupii. On vain mielipide ja siitä voi olla montaa mieltä, mutta mielipide on ja pysyy.
Sori. Oli pakko jeesustella sun kommentin luettuani. Jeesustelun olisi voinut tietysti kirjoittaa myös tänne, jonne jatkojeesustelut kuuluu. Kuvasta en osaa sanoa mitään.