Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Sininen puuttuu /perästä ( känny räpsyjä vauhdista)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 13 Syyskuu 2013.

1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
  2. Rutanen

Rutanen Member

667
    0
    16
    Vs: Sininen puuttuu /perästä ( känny räpsyjä vauhdista)

Nyt ei oikein uppoa. En hoksaa sitä varsinaista ideaa kuvan ottamisen takana

3. Vs: Sininen puuttuu /perästä ( känny räpsyjä vauhdista)

Räpsy tai tosissaan otettu kuva, niin on nämä tylsiä ja mitäänsanomattomia.

4. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Apuvaa mystinen silvasa on alkanut jahtaa maan minua;D
    Kummalisesta mautaan tunettu harastelija kriitikko, josta en tiedä onko mies vai nainen, omistaako ollenkaan kameraa, on nyt kääntynyt minua vastaan viime kuukausina.

Nyt kaduttaa;-)

5. Vs: Sininen puuttuu /perästä ( känny räpsyjä vauhdista)

Jahtaamaan? Mä luulen (ja tiedän) että siitä tulee niin korkeatasoista ja älykästä keskustelua ettei se ole arvoista.

6. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ei täsätä tarvitse keskustella, mutta jos näe että joku kokee tarvetta kommentoida komenttejani ja kokee tarvetta ainoataan komentoida kuviani joita ei ymmärrä tai kokee ne kuraksi.
    Niin lähes kymmenvuoden foorumi kokemuksella ainakin oletan että tämä henkilö kokee negatioita minusta henkilönä ja purkaa niiitä edellä kuvatusti.

Olen aina ihmetellyt niitä joilla on tarve pitää identiteetinsä ja mahdolliset kuvansa piilossa, mutta kovasti ollaan arvostelemassa kuvia.
    Jos tuolloin vielä useimmat komentit on silkkaa sanahelinää, niin en korviani lotkauta....

7. Vs: Sininen puuttuu /perästä ( känny räpsyjä vauhdista)

Kuvista sä luultavasti halusit mielipiteitä ja sellaisen annoin. Mikä vika nyt sitten on?

8. Jukka75

Jukka75 Active Member

3 168
    5
    38

Ei
    Tarkennetaan vielä sen verran että en oikein ymmärrä kuvien kuvallista antia, saati sitten tarkoitusperää näissä.