Vs: Runkoja Mä olen etsinyt pitkään täydellistä koivikkoa - jotain kiehtovaa niissä on. Tämä ei ole ihan se, mutta mainio yritys. Lienee vika tämän läppärin näytössä, kun kaipaisin runkoihin enemmän valkoista.
Vs: Runkoja Tämä oli otin aika suunnittelematta kun olin tulossa kuvausreissulta. Monta kertaa olen tuota metsikköä katsellut ja nyt vihdoin piti pysähtyä. Iltapäivän lähes vaakasuuntainen valo värjäsi puun rungot tällä kertaa näin.. Pidän tästä kuvasta itse, koska puiden sijainneista mieleeni tulee rytmi ja valokin on vähän enemmän kuin arkena. Täytyy räpsäistä uusi toisessa valossa, siis arkikuva kun taas satun paikalle.
Vs: Runkoja En saa tästä kovin luonnollista värielämystä. Ehkä se on auringon heikkous suhteessa sinitaivaasta heijastuvaan. Ehkä säädöllä löytyisi kivempaa. Tai sitten tuo likaisenkeltainen, sininen ja violetti on vaan niin kauhea yhdistelmä. ;D
Vs: Runkoja Hassua sinänsä, mutta tunnistan kuvanottopaikan. Ruha, Lapuan keskustasta noin 9 km kohti seinäjokea keskitietä. Eikös?
Vs: Runkoja ^ On se hassua. Täälläkin on kilometrin päässä täysin samanlainen koivikko, joka on kuitenkin sitten erilainen kun siinä on käynyt sen kameranpaikan hakemassa... että niin kuin en epäile yhtään... tai no vähän. Se on fifti-fifti, jos ei fifti-sikti
Vs: Runkoja Kuvasta kuitenkin on havaittavissa selkeät tuntomerkit miksi se on Ruhassa/Kaarassa oleva koivikko, aika lähellä asumuspaikkaani eli kotiani. Kaistaleen leveys ja takana siintävä junanrata. Jos kuvaaja kävelisi n 400-500 metriä oikealle, hän tulisi tasoristeykseen. Oon ihan varma. Oon 100-0 varma että toi on juuri kyseinen paikka. Noloa toki jos se ei sittenkään ole. No mutta jpp2 varmaan paljastaa? paikka kartalla? http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=ruha+lapua&sll=33.465698,-112.061701&sspn=7.933069,15.974121&ie=UTF8&hq=&hnear=Ruha,+Lapua,+Suomi&ll=62.914881,23.012667&spn=0.033843,0.124798&z=14&layer=c&cbll=62.915467,23.012812&panoid=N2aYL4HwWmR3bdfLgug7mQ&cbp=12,274.48,,0,-0.82
Vs: Runkoja Joo! Migelson voitti 60-50 kuten legenda laukaisi. (Olisko noi Reiman aikanaan istuttamia koivuja?) Sävyjä en ole korjannut/muuttanut siis naturel, kevyt terävöitys ja avot. Vastaa tuon päivän sävyjä, hetki sininen, siihen Fasun logo päälle?