Olen etsinyt turusta paikkaa missä opetettaisiin pimiön käyttöä, mutta sellaista ei ole vielä eteen sattunut.
Vs: Turussa pimiökursseja? Mä etsin myös aikani omalta seudultani (onneksi löysin ja eilen tein ensimmäiset vedokseni) mutta mua autto Steve Mulliganin kirja Black & white photography a practical guide. Asiaa sivuten onko kokeneemmilla vinkkejä muista mv- työskentelyyn perehdyttävistä opuksista?
Vs: Turussa pimiökursseja? Liekö turussa yhtäkään toimivaa pimiötä millään kerholla? Raision kameroilla sellainen on, ainakin oli. Nykytilanteesta en osaa sanoa varmaa (viimeisin tieto oli, että ei käytössä - mutta voi olla taas muuttunut).
Vs: Turussa pimiökursseja? Turun kansalaisopiston pimiökurssit ovat perinteisesti alkaneet keväisin ja syksyisin. En tiedä ovatko vielä voimissaan ?
Vs: Turussa pimiökursseja? Jep. Kiitos vinkeistä. Luulenpa etta otan yhteyttä tuonne ylioppilaskamerat.
Vs: Turussa pimiökursseja? Juu, Raision labra on edelleen evakossa kun kiinteistön remppa "vähän" venähti... Alkeiskurssikin siirtyi jo muutama vuosi sitten kokonaan digiin ja muutenkin labran käyttöaste alkoi loppua kohden olemaan aika minimaalista.