Vs: Sillä sipuli Huumoria pukkaa.. Mutta se katse taas muualla kuin kohteessa.. Tarkennuksestakin voidaan olla montaa mieltä..
Vs: Sillä sipuli Pitempi syvyysterävyys toimis mun mielestä paremmin (kasvot teräväks), valaistuskin vois olla jyrkempi, aika pliisua tasapaksua valoa imo.
Vs: Sillä sipuli Mikähän tuo juttu on joka kasvaa olkapäästä.. Tarkennus ihan sipuleissa. Hauska otos, joka ehkä vähän kuivuu kokoon ekan hymähdyksen jälkeen.
Vs: Sillä sipuli Kuvana ihan mainio. Tuo "kakka" voi olla myös staattisen sähkön purkaus, joka näkyy negassa. Jos ei näy niin sitten en osaa parempaakaan ehdotusta esittää .
Vs: Sillä sipuli Tuota tuota. Minä otin ja kokeilin fotarilla hiukan sumentaa neidon kasvoja lisää. Voin kertoa että siitä tuli aikas jännä.
Vs: Sillä sipuli Ookkei, sitä samaa mä koitin hakeakkin tolla syväterävyydellä, oisin toivonnu kyllä lisää, eiku siis vähemmän
Vs: Sillä sipuli Potentiaalia hyvään, tai maukkaaseen kuvaan on. Mun mielestä tois noi sipulit olla ihan hivenen enenpi 'levällään', siis kauempana toisistaan. Lisäksi haarukkakäden ote vaikka etusormi tiukalla koholla vartta vasten ja piikit kohti siplaa. Sellanen luonnollisempi juttu tiukaan otteeseen. Kökkö taustalla on ok, siis noi on nyansseja ja täa ne mielestäni sopii kokonaisuuteen. Pienine puutteineen (mieliipiteeni) ihan loiisto snäppi.
Vs: Sillä sipuli (Jotenkin tulee mielikuva, että kommentoijakunta on riehaantunut aiemmista rintakuvista, mikä on toki luonnollista. Kuvat toki liittyvät aina aiempien kuvien historiaan sekä katsojan ja ilmiselvästi kuvaajankin kautta, mutta ilman taustoittavia kuvia tässä olisi vain kuva, jossa on nainen, joka on syömässä sipuleita. Seuraava vaihe katsojille olisi kaksi mitä tahansa ja nainen taustalla. Ja sitten vain numero kaksi.)
Vs: Sillä sipuli Kiitos kun saa psykologisen arvion kommentoijista.... onneksi sentään suluissa - ilmeisesti kuvaamaan ajatuksenomaisuutta. Pyytäisin kuitenkin kommentoimaan ihan omalta pohjalta itse kuvaa eikä kommentoijia - kiertovähättelyä.
Vs: Sillä sipuli Liian riehakasta filmin latausta joko kuvaus tai kehitysvaiheessa: Staattisen sähkövarauksen purkautuma filmin pinnalla.