Olen tännekkin ehkä muistaakseni laittanut "kalevala sarjaani" esille. Sitä nyt tulee vaan kennolle vaikka ei niin haluaisi. Laitanpa esille taas yhden.
Vs: Sikiää Sampo savusta Ei haittaa vaikka ei putoakkaan. Mulle putoaa ja varmasti jollekkin tois(e/i)llekkin. Se riittänee. Silloin en tee kuviani vain itseänivarten, jos joku, yksikin, toteaa että "osu ja uppos". En mä pelkää että täältä sitä varaatetaan. Sama kuva on mun FB sivulla joten en tehnyt toista versiota tänne. Sinne kannattaa laittaa aina omilla tunnuksilla kuvansa esille. Niitä voidaan käyttää. Se lukee heidän omissa ohjeissaan. Pitää osata ruksia oikeasta kohdasta että eivät käytä. Tältä pohjalta olen hiukan tota allekirjoitusta miettinyt aivan uusin silmin. Näen että nettiin laitettavissa kuvissa ei nimimerkki tai allekirjoitus pahenna kuvaa. Vedostaminen jonnekkin muualle tai jossakin toisessa käyttötarkoituksessa nimikrjoitusta ei ehkä kaivata, ellei sitä ostaja nimenomaan halua. Sitäkin on ollut kuvieni kohdalla. Ei tämänkään kuvan isossa versiossa joka on koneella tallessa, lue nimeä.
Vs: Sikiää Sampo savusta Tää vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta on aika irrallinen yksinään. Oisko tuota sarjaa jossain mahdollista nähdä kokonaisuudessaan?
Vs: Sikiää Sampo savusta Kiitos mielenkiinnosta. Olen tänne aiemmin yhden "kalevala sarjaa" laittanut esille. Laitanpa nyt sitten muutaman kuvan tähän samaan ketjuun. Joillakin on nimi jo. Joidenkin kohdalla vielä haetaan nimeä. Moni kuva on vielä kansiossa odottamassa julkaisua. Ja jokunen kuva on vielä ottamatta. En ole päättänyt vielä mihinkä kokoan koko sarjan vaikka aavistuksia on hiukan mielessä ollut. Ja, saattaapi olla että lopullisessa työssä ei näitä kaikkia ole edes esillä.
Vs: Sikiää Sampo savusta Ohhoh ohhoh. Pidän näistä toisen postauksen kuvista erittäin paljon.T Jukka EDIT: Siksi pidän, että nämä ovat todella VALOkuvia, mikä on erinomaista. Valoa on käytetty hyvin. Lisäksi hyvin kiteytetty ja pelkistetty olennainen. T Jukka
Vs: Sikiää Sampo savusta Kyllä, komeita ovatten, nämä. Varsinkin tuo toinen väinämöiskuva. Näistähän saa joku päivä oikein näyttelynkin. Hienoa jälkeä.
Vs: Sikiää Sampo savusta Kyllä näistä sarja syntyy. Tuon takatukan muistinkin ja kehutaan sitä nyt ku en viimeksi tainnut siitä mitään sanoa. En kyl tiedä mistä tuossa pidän, mutta jotain tuossa on. Värit, muodot ja tuo loistava valo. Tuosta paluu kuvasta pidän myös, mutta nämä pari viimeistä ei mielestäni yllä näiden kolmen sarjaan. Tuo vielä nimetön on värimaailmaltaan muista poikkeava ja tuossa väinämöisen nousussa en oikeen näe mitään. Valo ei ole tässä läheskään yhtä mielenkiintoinen kuin muissa. Kuten jukkis71 tuossa jo sanoi, valo on tän sarjan juttu. Ideana tämä, että kuvaa kalevalaa luonnon yksityiskohdista on loistava ja sarjasta näyttää tulevan erittäin mielenkiintoinen. Yleisemminkin olisi mukava nähdä enemmän kokonaisia sarjoja kuin yksittäisiä kuvia.
Vs: Sikiää Sampo savusta Totta, huonoa kuvaa ei nimmari pahenna, mutta kyllä tuon kokoinen räkäisy alareunassa ärsyttää ja hankaloittaa kokonaisuuden hahmottamista. Mitä itse kuvasarjaan tulee, pidän lähestymistavasta erittäin paljon.
Vs: Sikiää Sampo savusta No vähäiset on mielikuvituksen lahjat jos ei osaa räkäisyn alle nähdä....mitä siellä on. Olipa kannanotto....jos oli vastauskin.
Vs: Sikiää Sampo savusta Vielä jälkeen päin asiaa mietittyäni sanon että sinä käytät sanaa räkäisy tarkoittaen minun nimestä. Kyllä tää menee jo aika kovan loukkauksen piiriin.
Vs: Sikiää Sampo savusta Pahoittelut siitä, tarkoitus kyllä oli kommentoida sitä vaikutelmaa, jonka tuon kokoinen teksti antaa.
Vs: Sikiää Sampo savusta (lisätty kuva) Lisää kuvaa tulee tähän teemaan kaikenaikaa kun kameran kanssa kulkee mettissä.
Vs: Sikiää Sampo savusta Kalevala sarja jatkuu. Väinämöinen purjehtii pohjolaan. Kuvan nimi on "tuonenlan portti"
Vs: Sikiää Sampo savusta Nimen volyymistä päätellen kyseessä lienee käyntikortti. Hieno käyntikortti, mutta yleensä niissä on myös jotain yhteystietoja.
Vs: Sikiää Sampo savusta Turhaan kettuilet. Mä laitan kuviini nimen että niitä ei joka hemmo kopsaile. Jos ei kelpaa anna asian olla.
Vs: Sikiää Sampo savusta(lisätty kuvia) Mainioita kuvia, kiitos näistä. Hienosti rakennettu yksinkertaisista elementeistä. Tomi
Vs: Sikiää Sampo savusta Kuva on hieno, mut nimi ei kyllä oikeen tuohon istu mun päässäni. Eikö tuonela ollut se alakerta? Mä näen tässä portin valoon ja sinne ylös. Mut kuva on kyllä hieno ja sopii hyvin tähän sarjaan.
Vs: Sikiää Sampo savusta No se nimi ei tule valmiissa versiossa olemaan. Varmaan sen tajusit mutta sanoit silti. Teidän on nyt vaan kestettävä se että mun kuvissa on nimi. Mä jaksan jokaiselle siitä mainitsevalle kyllä vastata että se on ja pysyy. EDIT: Pääasiassa mä en kuviani tee ainostaan kameralaukkua varten. Poikkeuksiakin on.