Siis olen täyttä ymmärrystä vailla (oliko yllätys?). Nimittäin eilen kun olimme tsadissa päivän aattelin käydä EP:n kameraliikkeessä. Homma ei jäännyt aattelu asteelle vaan kävinkin, oven ripaa vetämässä. Kävin siis liikkeen ulkopuolella koska liike oli kiinni. "Pillit pussiin" lappu luukulla vain jökötti yksinään. Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Mistä mä saan sen mitä menin hakemaan. Mä Eskoa näin syksyllä mäntsälässä ja kyselin notta löytyykö Yashica-C kameraan laajakulma-, tele- tai lähilinssejä. Oli hänellä mutta ne oli liikkeessä. No enpä heti Mäntsälästä ajannu sinne tsadiin vaan pienen puolen vuoden mutkan kautta menin, mutta tässä välissä oli jo pillit pussissa. Mistä moisia tarvikkeita kannattaa kysellä?
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? Kamerahuolto Mustonen & Laine (Kamerahuolto Mustonen & Laine) ostivat Putukselta vitriineitä ja myös kaikenlaista kamaa. Ovat Temppeliaukion kirkon kupeessa. Optotek Töölössä välittää myös käytettyä tavaraa (Optotek).
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? Okei. Kun olis tiennyt olis käynny kurkkaamassa. No pistin mailia meneen. Siitäpä se selviää. Kiitti vinkistä.
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? www.ebay.de ja www.ebay.co.uk (ja .com vaikka myös) toimivat kans aika hyvin Sit jos noi pelottaa niin voi seurailla esim: https://secure.ffordes.com/index.htm www.keh.com www.adorama.com
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? Kas ovat lopulta päässeet nettiin. Onko kokemuksia lukevatko meiliään?
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? No joo, pitäneepä soittaa sitten. Laitoin meiliä molemmille eilen ja toinen vastasi jo. Kiitti vinkistä AnselA.
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? Niin en usko että pelkäämisestä on kyse jos ei ulkomailta saa tilattua. Mulla on kaksi hyvin pientä ongelmaa näissä. Yksi on se että mulle ei ole sellasta korttia joka toimis netissä. Ja toinen on se että en osaa englantia kun JEES JEES, MY CAR IS RED AND VERY BEAUTIFUL. (vikan sanan tarkistin googlesta että kirjoitin sen oikein).
Vs: Mistä nyt vanhojen kameroiden tarvikkeita saa? Ei ollu mustonenlaineellakaan. Pitänee etsiä maailmalta.