Vs: Siilo Laitetaan kuva takaisin,olihan se typerää poistaa myönnetään.Rakentavaa kritiikkiähän on tullutkin jo.
Vs: Siilo Lisäsin yliviivan. Tosiaan olisi toiveena nähdä - varsinkin kun se erilaisia kommentteja herätti. (Kimo, menen nukkumaan illalla ja herään aamulla. Mieti sinä mitä teet iltamyöhään valvoessasi. Että olisiko aamu iltaa viisaampi. Ei kai ne unet siitä parane että illalla tekee äkkipikaisia päätöksiä. Ja *yrpä otsassa vielä herätäänkin ja sama jatkuu.) edit. Nyt näen sen! Leppyy se Kimo myös yhtä nopeaan kuin pikaistuu. Hyvä niin! Äkkivilkaisulla oikein mainio "Rodchenko". (Tähän linkki. Etsi itse. =)
Vs: Siilo Hyvähän tämä on. Tuo siilon pinta on ehdottomasti kuvaamisen arvoinen. Vähän jää toi siilon huippu terävyysalueen ulkopuolelle (kai tuota on jo tiltattu?) ja vie potkua kuvalta (itse näen tän kuvan nimenomaan kuvana tuosta pinnasta ja sen terävänä toistuminena huippuun asti). Tälle kriikolle sen verran, että menehän kokeilemaan ottaa vastaava digiräpsyllä niin päästään keskustelemaan mitä se iso koko on tähän kuvaan tuonut.
Vs: Siilo Tässä oli se ongelma että oli tosi hankala kuvata.Ajoin auton lähelle siilon seinää ja tein itselle"suojaisen" paikan kuvaukselle.Nostin jalat aika korkealle kun käännän kameran kohti taivasta ,mahdun lievässä kyykkyasenossa tutkimaan tähyslasia.Kolmijalkakin piti laittaa sopivasti ettei kippaa.Tilttausta en voinut juuri tehdä koska G-Claron 150 mm ei anna ympyrässä yhtään löysiä,sehän on joku reprolasi ja suunniteltu kai muihin tarkoituksiin.Tilttaamalla tosiaan olisi saanut huipulle asti helpostikin terävyyden.Kuvasin aukolla f 64 ja aika 1 sek(toivottavasti en saa moitteita näistä teknisistä tiedoista
Vs: Siilo Hyvä että laitoit. Mua meinas oikeesti jo rueta vituttamaan kun kuvaa ei näkyny. Nyt vähän ryhtiä Takkinen! Kuvasta: täähän on oikein mainio kuva, itse en moista saa otettua tässä elämässä. Hyvää kevättä sinne!
Vs: Siilo Kiitti.Tässä kohteessa minua kiinnosti lievä sivuvalo ja rapattu pinta.Harmittelen kun ei ole kunnon laajaa lasia(ympyrä) kameralle.Haaveena 150 mm XL Angulon,maksaa aika paljon.Kuvahan on ehkä minulle ja paikan tuntevalle "parempi" mutta kunhan kuvasin.