Kyseinne putki harkinnassa,nii olisi mukava kuula jonkun kokemukset ymm kyseisestä putkesta..kun näkyy olevaan n.1000e luokaan,ei kehtaa mennä ihan summassa netissä tilailee kiitos!
Vs: Sigma 50-500mm f/4.0-6.3 EX AF DG Terve Ilman OS:ää version olen omistanut,... ja hintaluokankin pitäisi olla 600-800E käytettynä.... Hyvät puolet exästäni: -Tarkka keskeltä. -Värit kohtuu hyvät. -Nopea AF Markku iii:n kanssa, Canon 100-400 ei vielä ainakaan ole todistanut selvää ylivoimaa 100km/h kohti tulevien kohteiden seurannassa. Itse asiassa 100-400 oli sillä puolella pettymys... -Pitkä ja raskas putki ei paljoa värise vaakatason seurannassa käsivaralta. Kulkee vakaasti vauhtiin päästyään. -Zoomi on nopeahko säädettävä, eli 100-500mm välillä on helppo vaihtaa polttoväliä nopeasti. Canonin pumppu ei vieläkään 2000 kuvan jälkeen tottele minua yhtä hyvin... Misä Bigma häviää 100-400:lle: -Tarkka kuva-alue Canonissa on selkeästi isompi. -Bigmalla ei kykene kovin nopeisiin, hupsis ei kun, tota seurataan, suunnan muutoksiin.. Raudalla on joltisenkin hitausmomenttia kun sen on liikkenteeseen saanut.