Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN Sigma 28-105mm Nikoniin

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana m.k, 12 Syyskuu 2005.

  1. m.k

    m.k

    29
    0
    0
    Eli tuollainen perusputki vaikkapa aloittelevalle harrastajalle, itse en koe tarvitsevani laajakulmaa kovin paljoa, ja silloin kun tarvitsen niin tarve on pimeässä sisätilassa, johon tuon putken valovoima ei ilman salamaa oikein riitä. Siksipä tilalle onkin aluksi tulossa 50/1,8 Nikkor, ja myöhemmin laajempi prime.

    Itse ostin tuon käytettynä vuonna 2002, iästä ei siis ole hajuakaan. Kuvasta voi varmasti jotain päätellä, itse epäilisin että ko. kapistus on peräisin 90-luvun puolestavälistä tai lopulta. Suhteellisen vähän on siis itsellä ollut käyttöä, ja muutenkin kunto lähes uutta vastaava. Hinnasta en oikein osaa sanoa, eli tarjouksia saa antaa. Kaupan päälle Hoyan Skylight, joka on ollut tuossa kiinni siitä lähtien kun sen itse ostin.

    Tarjouksia saa siis laittaa, yv:nä tänne tai sitten sähköpostiin joka on tuossa alhaalla...
     
  2. m.k

    m.k

    29
    0
    0
    Uppistakeikkaa... Ostakaa nyt joku halpa peruszoomi!
     
  3. m.k

    m.k

    29
    0
    0
    Hoplaa vaan... Ja muutama lisäkuva on nyt koneella olemassa, voin s-postiin laittaa jos kiinnostusta on...
     
  4. jalakanen

    jalakanen Well-Known Member

    1 453
    210
    63
    No laitappa kuvia. Voisi tuolle käyttöä ollakkin.
     
  5. m.k

    m.k

    29
    0
    0
    jalakaselle lähti mailia
     
  6. Hmmm...voishan tuollasta tarvia. Mikä olisi ehdottomasti alin hinta millä lähtee? :D
     
  7. m.k

    m.k

    29
    0
    0
    Laitoin tämän huuto.netiin, mutta kauppaa voin kyllä käydä tätäkin kautta. Emilia84:lle laitoin privaa ajat sitten, mutta eipä ole vastausta kuulunut. Olisit edes sähköpostisi laittanut esille, niin olisin sitä kautta ottanut yhteyttä.