Olisiko kellään käyttökokemuksia ko. lasista. Digitarvikkeella aika hyvä paketti järkihintaan. Vakaaja ja kosteudenkesto aika ratkaisevia asioita luontokuvaajalle. Olli.
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT Oho, olen nähnyt paljon hyviä otoksia kyseisellä putkella vaikka pimeä onkin. Itsellä ei ole kokemuksia kyseisestä, mutta luulen että on hintansa väärti oikeassa rungossa ja kuvaajalla.
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT En ihmettele alennusmyyntiä. Eiks tämä Sigma jäänyt nyt täysin jalkoihin kun Nikonilta tuli laajasti ylistetty ja yllättävän edullinen 200-500mm? Ehkä jollekin canonistille kelpaa?
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT Kokeilin tässä muutaman kuvan tuolla kaverin Sigma 150-600mm Sports objektiivilla meren rannalla Ostin keväällä itselleni uuden Sigma 150-500 mm f/5.0-6.3 APO DG OS HSM objektiivin kun sai ”halvalla” . Siihen olen kyllä tyytyväinen, joskaan en lähtisi toistaiseksi vaihtamaan tuohon Sport malliin. Varmaan parempia kuvia sillä saa mutta on eri asia tarvitsenko niitä. Pentti.
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT Ei kelpaa. Halvemman pään Nikon-objektiivitkaan ei kelpaa Canonistille.
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT Se "kelpaaminen" mistä edellä kirjoitin koski muuten tätä Sigmaa.
Vs: Sigma 150-600 f5.6-6.3 DG OS HMS SPORT Kyllä Sigma tekee objektiiveja, jotka kelpaavat niin Canonistille kuin Nikonistillekin. Eivät ne kuitenkaan kaikki ole parempia kuin orkkikset ja vastaavasti objektiivia hankkiessa joutuu helposti valintatilanteeseen, jossa on kompromissia kompromissin perään riippuen käyttötarkoituksesta. Tuossa juuri toisessa threadissa haettiin objektiivia tähti- ja revontulikuviin. Sellainen löytyi objektiivista, jolla ei käsittääkseni kukaan vakavalla naamalla yrittäisi ottaa esimerkiksi myytävää interiöörikuvaa.