Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

www.jussisarkilahti.fi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 17 Joulukuu 2009.

Moi!

Linkin takana Pohjoismaiden top-kymppiin kuuluva kotialbumi! Ohessa kasvokuva, ns. "konstailematon peruspotretti".

Portraits

1. Vs: www.jussisarkilahti.fi

Vaikka kaikki kuvat olisivat olleet oikeinpäin, en silti pitänyt kuin muutamasta...
    ...en vaan ole tarpeeksi taiteellinen  ???

2. massee

massee Member

420
    0
    16
    Vs: www.jussisarkilahti.fi

Huh, pidin paljon!

Kuvista:
    Vapautunutta ja rohkeaa materiaalia. Mielenkiintoisesti toteutettu ja paljon mielenkiintoisia ihmisiä. Lomo-fiiliksiä hyvässä hengessä ja sopivasti teknisesti hiottuja otoksia. Mä vaan tykkäsin paljon, hyviä fiiliksiä!

Nettisivuista:
    Omalla sohvasetupilla (vanha ibook + firefox2) sivut näkyi luullakseni oikein. Piristävä poikkeus candygrafiikkahelvetissä. Oletusfontit ja valkoinen peruspohja toimi kun junanvessa. Kuvien esitystapa on aika erikoinen, mutta lopulta ihan toimiva.

3. kb

kb

2 235
    0
    0
  4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kyllä mulle näistä tulee silviissii positiivinen fiilis ettei kaikilla tarvi olla canonhihnat ja univormut esillä ollakseen kelpo ihminen. Pikemminkin on juuri päinvastoin.

Ennenkin sanonut tän näistä: Inhimillistä lämpöä.

Kehittyy varmaan vielä vain paremmaksi (tai mistä sen ikinä tietää, mutta luulisin). kun persoonallinen ote vain varmistuu.

Hieman kade etten enää itse ole nuori taiteilija ja olen hukannut lähes koko elämäni turhaan paskaan. Toisinkin olisin voinut elämäni elää. Se (elämä) menee niin pirun nopsasti ohitse ...

Vielä suurempi tai sitten valikoivampi otos saisi itseni mielipiteeni suhteen vielä varmemmaksi. Mutta kai näitä vielä lisää näkeekin ? Muutama oikein maukas kuva.

Jepulista.
    - Eero

5. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38
  6. mungiisi

mungiisi Member

239
    0
    16

Meikäläinen diggaa kans, hyvinkin paljon. Etenkin musaosiossa Medeia kuva toimi tosi hyvin. Myös nää muut ihmiskuvat...!

7. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

Tämä foorumi tuppaa nykyään olemaan kaikenlaista pellekuvaa tai kokeiluprojektia täynnänsä :-(  Etenkin kauniit ihmiset on toistra maata: hieno sarja! Kosntailematonta ja klassisista valokuvausta. Monia sen kuvia olin kommentoinut aikaisemminkin, mutta taas ne pelastivät päiväni.

8. AmK76

AmK76

197
    0
    0

minäkin tykkään, vaikka visuaalinen ilme onkin jo tuttua settiä, niin tästä jää parempi fiilis kun yleensä. Vaikken tunne ihmisiä, viisari kuiteski värähtää. Mikä tarkoitaa että toimii.

Anders

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Hyvä, jos värähtää. Yleiskielessä viisarin värähtäminen tarkoittaa mienen kiihottumista, mikä vaikuttaa liioitellulta reaktiolta useimpiin kuviin.

(Mainittu navigaatio ei kyllä toimi: se toimii aivan satunnaisella tavalla, ikoneiden latautumista saa odottaa ikuisuuden ja niiden koko vaihtelee; käyttäjä on koko ajan ihmettelemässä, missä nyt ollaan.)