Vs: Synkkälän mettä Aika hyvä. olis täydellinen mun makuun jos tuo oksa vasemmalla olis samaa kuin etuala.
Vs: Synkkälän mettä Tarkoititko jotakin tän tyylistä? Tää on äkkiseltään väsästty joten ei mitenkään hyvin tehty, mutta tuosta saa hyvinkin tehdyn jos sellaisen haluaa.
Vs: Synkkälän mettä Ei ole katsojalle reilua jos yhtäkkiä alatkin vähätellä kuvaasi. Vähän kuin vetäsi maton jalkojen alta heiltä jotka ovat jo kuvaa katsoneet ja kommentoineet. Tämä on ihan hyvä kuva.
Vs: Synkkälän mettä Jep, hyvä Juke! Synkkälä on hieno kuva johon mielestäni sopii noi oksatkin kuin nokka päähän.
Vs: Synkkälän mettä Siis nyt en tajua, mitä tarkoitat. Missä vähättelen kuvaani? Mä tein muunnoksen vain nähdäksemme miltä se näyttää. En sitä tehnyt täydellä pieteetillä. En edes muunnosta vähättele enkä alkuperäistä kuvaani. Mä tein alkuperäisen kuvani pääni sisällä jo pari päivää sitten. Näin selkeästi mitä halusin. Piti vain keksiä tekniikka sen toteuttamiseen. Tänään sen sitten toteutin.
Vs: Synkkälän mettä Tarkoitin tota pitkää keppiä, et se jatkuis tonne metsään vihreänä syvemmälle. en tie kyllä miltä se näyttäis, mut tällai ku kuvittelee ni vois olla hyvä. ja se minkä poistit on mielestäni parempi ilman, ei heti silmä lähe tuijottamaan sitä, tai ainakin mua se sotkee ku sivusilmä aina osuu siihen.