Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Metroseksuaali

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nieppi, 18 Elokuu 2005.

Joo kyllähän mä tiedän ettei tänne oikee uppoo nää mun highkey kuvat, mutta kyllä te opitte

1. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Heh... todella roisin ristiriitainen ajatus...malli on oivallinen.

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Voin olla väärässä mut eikös hi-key -kuvissa ole yks idea että varjoja ei juuri ole? Tuo käden varjo pistää nyt silmään. 'Naisellisia elementtejä' on kans ehkä liikaa, yksi helmikaulakoru olisi riittänyt, nyt näyttää myös halvalta.

3. Jep olet oikeassa, mutta niitä ristiriitojahan tässä olen hakenut.
    Mutta tuon varjo kyllä vituttaa itseänikin

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Kyllä niitä on hyvin usein, mutta stereotyyppiset high-key -kuvat ovat kuvia eteerisistä neitsyistä ja kissanpennuista. Niissä varjottomuus on viesti pyhästä viattomuudesta, hyvyydestä ja harmoniasta. Jos high-key -kuvan idea on viestiä jotain muuta, saa se näkyä visuaalisessa tyylissäkin. Ja toisaalta: lienee hyvä, ettei asioita tehdä aina samalla tavalla kuin aina ennen... Ja kolmaalta: kuvista tulee usein mielenkiintoisempia, jos puhdasta tyylilajia rikkoo jollakin tavalla.

Varjot ovat siis monessa mielessä ihan hyvä ratkaisu tähän kuvaan.

5. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Koko äijästähän on rintamapuoli varjossa.

6. ...nimenomaan mallihan on IHQU isolla iillä

7. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Tästä mallista ei niin millään saisi eteeristä neitsyttä, vaikka kaikki maailman parhaat highkey-ekspertit yrittäisivät :)
    Tyylilajin rikkominen on siis tapahtunut jo mallia valitessa ja 'puvustamisessa', joten käden varjo ei mielestäni enää tue tätä tarkoitusta, vaan on jo haitallinen elementti kuvassa.

8. vn

vn

1 464
    0
    0
    Pisteet ideasta ja kuvakin on ihan hyvä. Ristiriita iskee siis kympillä.

Vesku