Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 24 Tammikuu 2008.

Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Tuli vielä tämmönen inspis, enne nukkumaan menoa, en tiedä mistä tuli mielee?
    Naapurin aidan takaa räkyttävä rakki.

1. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Liian pehmee räkyttäväks. Jos sais vaikka jotain kimalluksia jotka näkyis säkkäräviiruina liikkeessä?

2. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Totta, mutta mulla oli mielessä jotenkin sellainen pinkki puudeli?

Seuraavat
    Esikoinen ja junttihuumori

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Ei ole.

4. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Mitäs jos postaisit kaikki "saman sarjan" kuvat yhteen topicciin?

Kun ovat kaikki niin samanlaisia kuitenkin

5. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Mitä jos yritäisit olla käskyttämättä toisia?
    Niin tai voithan sinäkin laitaa mode hakemuksen sisään?
    Tai jos kirjoitelet komenteille varattuihin osiaan antaisit vaikka nimellisesti ensin palautetta ja sitten esitäisit toiveesi?
    Tai no ei taida olla sen enempää mun paikka kun sunkaan neuvoa miten täällä toimitaan, eiköhän modet ja omistajat hoida ohjeistuksen?

6. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Aika selkeästihän Jari on nämä otsikoinut, eikä ole postannut joka kuvaa omaksensa.

Sarjassa alkaa olemaan jo varsin monta erilaista käsiteeman kuvaa, että jo sen takia saa sisältöä. Mutta joukossa on minusta ihan helmiäkin. Ja tyyli kuinka kukin kuvansa käsittelee, sekä toonaa on kuvaajan oma valinta, josta voi toki purnata, mutta ei se sinänsä ole kovin rakentavaa.

Koska teemana on aika selkeästi käsi itse ja kuvat nivoutuu jatkumona toisiinsa pidän saman tyylin säilyttämistä ko. sarjaan varsin hyvänä ratkaisuna. Näistä kannattaa koota oma "näyttely", vaikka verkkoon kun saat koko teeman lävitse käytyä. Jokaisen kuvan ei tarvitse olla priimaa, teema kantaa kokonaisuutena kun joukossa on silloin tällöin vahvempi kuva.

7. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Tyhjä

Ja just nyt mietityttävä tapaan liityvä jubina, kahdella kuvalla.

8. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Kauhavalainen, onko liian helppo?

9. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

En ymmärrä kuvakieltäsi kuvissa pokkari.jpg ja SRL.jpg. Miksi ne on tarkennettu käsien takana olevaan seinään eikä käsiin?

10. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

On kylläkin tarkennetty käsiin, yliterävöitetty "filmirae" taittaapi hämätä?
    Jos olisin halunnut tarkentaa seinään niin olisin myös tehnyt, mulla on 22tuumanen näyttö ja teen syväykset 400% suurennoksella, jotta luulisi että huomaan itse raakakuvasta mihin on tarkennettu.
    Edit onko muuten horisontti suorassa?

11. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

En kommentoi tekniikkaasi, vaan sitä miltä kuva katsojalle (minulle) näyttää: kädet on "softeja", enkä ymärrä miksi.

12. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Siksi kun se ei ole oleellista, oleellista on fiilis minkä tunsin saaneeni näihin kuviin, siis minulle.

13. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Päätellen kyynärvarren karvojen terävyydestä tarkennus voi olla tarkoitettu sormiin, mutta se ei ole onnistunut.

14. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Näin sitä "keskustellaan" valokuvasta...

15. aksy

aksy

113
    0
    0

...Ja kokoajan puhutaan miten on tärkeää, miten muut kokevat kuvat. Niin se on sivuseikka... Sillähän asiat on hyvä kuitata. Miksi muissa kuvissa ei ole tarkennettu kymmenen senttiä taakse, jotta linja säilyisi.

16. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Porvoo School? (vrt. Helsinki School)

17. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

näistä muuten tulee vähän nopasen vesku mieleen. esitystapa on hiukan saman vivahteinen.
    veskun taustat ymmärsin. niissä oli pistetty itseään todella paljon peliin.
    tästä vääjäämättä seuraa mietteet että mikä laittaa jarin kuvaamaan käsiä.

18. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

Jotain on kuvattava:D
    Seuraavaksi Hattu: ja nyt lopetan nimi avut.

19. Vs: Seuraava päivä + kielto ja kehu+lumo

No vastataan kunolla, tämä on siis täläinen henkilökohtainen haaste katsoa paljon tolkulisia kuvia saa omista käsistä aikaan.
    Ei tässä mitään sen kummempaa syvyyttä ole, kuin että kokeilen mitä pystyy sanomaan käsillä.