Vs: Serlokkilintu, joka lepäämättä liitää Kiva merellinen fiilis. Tulee ihan omat keväiset affenanmaan kalareissut mieleen.
Vs: Serlokkilintu, joka lepäämättä liitää Sommittelu on "jänitteinen", enkä sano tätä hyvällä, mutta pidän silti kovasti kuvasta. Kuvassa on hetki hyvin ikuistettuna ja sävytkin ovat ihanan kevyet.
Vs: Serlokkilintu, joka lepäämättä liitää Tunnustan siirtäneeni linnun juuri tuohon, missä lentosuuntaan ei ole tilaa. Olen kai kyllästynyt katselemaan miljoonia oikein sommiteltuja kauniita kuvia ja siksi haluan usein saada kuviini visuaalista säröä/huumoria, vaikkapa sitten "väärin" sommittelemalla. Tätä kuvaa olen jaksanut hymyillen katsella ainakin vielä toistaiseksi. Vähän harmittaa tuo väärin sommiteltu mökki, kun on inan liika suttu. Ymmärrän kyllä, että kaikkia ei tälläinen sommitteluperseily jaksa naurattaa.
Vs: Serlokkilintu, joka lepäämättä liitää ASIAA! Kuvaa on mielenkiintoinen kyllä. Tosin en nyt juuri nyt saa sommittelusta kuitenkaan paljon irti. Mutta se mikä on mielenkiintoista on tuo hyväsävyisyys ja kerrassaan mahtavasti kuvattu aallokko. Ja siinä kun on sitten ristiriitana elementit juurikin noin sijoiteltuna niin se on mukavan pikanttia niinsanoakseni. -Peksilli-
Vs: Serlokkilintu, joka lepäämättä liitää Olen samaa mieltä kanssasi. Mutta tällä kertaa se on helppoa koska väärin tekemisesi meni oikein. Mikään ei ole vaikeampaa kuin rikkoa sääntöjä - ja tehdä se hyvin.