Onko ite tehdyt mallit? Kiva valo ja hyvät ilmeet. Kun kerran on pyhäpaita laitettu päälle, niin pojan poskesta käsittelisin ylivuotoruuan pois. Samat kuvat vuoden välein ja parin-kolmenkymmenen vuoden kuluttua on kiva kattoa milloin lapsista tulia aikuisia.
Olen ollut siinä käsityksessä, että omia ovat. Pojalla valuu aina joko kuolaa tai räkää tai molempia.
ja molemmat on autenttisia Valo saisi olla aavistuksen tasaisempi, eli hiukan lisää varjopuolelle, se on tosin vain minun mielipiteeni. Nyt poika katsoo ikkunasta pois päin, jos sitä kääntäis vartin verran ikkunaan päin ni olis hyvä.
=D Kuolasta huolimatta - toimivat paljon paremmin kuin vieraan sedän tai tädin ottamat studiokuvat. Siis ehdottomasti paljon laadukkaanpia kuin suuren enemmistön albumimatsku.
Minusta kuola, räkä tai lika kuuluu asiaan enkä ymmärrä miksi ne pitäis olla aina poistamassa. Ei tosiaankaan tarvi. Ihania lapsia, ootko sä Tare varma, että sä oot isä :-D? No oot sä, pojallahan on sun suu. Kauniit valotkin näis kuvis.
Mä olen erimieltä. Sivulta valo muotoilee paremmin, kuten tässä. Jos oppikirjan mukaan haluaisi mennä niinjos muutaman minuutin kääntäisi kasvoja valon suuntaan, että varjopuolelle tulee silmän alle valokolmio. Vartti on minusta liikaa.
Samaa mieltä, mutta pyhäpaita päällä eivät minusta kuulu. Livekuvat ovat asia erikseen. Ja olisihan se tässä genressä hyvä tehokeino, jos kerrankin lapsikuvassa ei olisi naama mähtärissä.
Juuri tuo muotoileva valokolmio oli hakusessa, mutta lasten kanssa se on usein hankala saada, kun asento pysyy sen sekunnin.
teknisesti oikeen mallikaita kuvia, näissä lapsikuvissa on vain aikalailla sama "efekti" kuin koirakuvissa. Eli ellei ole oma koira tai kersa niin ei niistä jaksa oikein innostua..
On niissä se ero että näissä on valaistusta suunniteltu ja mietitty ja malliakin aseteltu valaistuksen mukaan, kun taas koirakuvat useimmiten on räpsäisty vain ja ainoastaan sen takia kun se koira on niin lutunen miettimättä valaistusta tai sommittelua ensinkään