Vs: Piimää Olisikohan Gaussian Blur mennyt hieman överiksi. Löytää oikea raja on nuoralla tanssimista. Kyllä minäkin välillä piimää käytän, enemmänkin sitä Asidofilusta. kapa
Vs: Piimää On varmaan joo mennyt hiukan yli.. ..mutta ämä on tosiaan sellainen mahaystävällinen vaihtoehto
Vs: Piimää Hidas kamera sinulla, tuo viili hyökkää päälle apua en oikein näistä ymmärrä, hdr:n kanssa kikkailuosastolle. Jaa, kuvana voisi olla hyväkin ilman tuota ahdistavaa mömmöä, Higg
Vs: Piimää Piimästä huolimatta kuvassa on paljon hyvää. On erityisen kivaa, että se pakollinen rantakivi on nyt ulapalla... on hyvä, että rantakuvissa on variaatioita. Se antaa toivoa. Täyskokoon avattuna kivet ovat kauniit ja niitä riittää. Kapa voisi skarppiutaa huumoriaan tai edes avata kuvat täyteen kokoon ennen kirjoittamista. Gaussian blur todennäköisesti tekisi myös kivien detaljeille jotain. Muutenkin valokuvataiteilija voisi hakea kritiikkitermistöään muusta kuin digikuvaajien kuvankäsittelysanastosta. Ihan muiden iloksi.
Vs: Piimää Mä tykkään just tällasista unenomaisista kuvista. Ihan sama mitkä nupit on kaakossa jos lopputulos näyttää tältä. Unenomaista.
Vs: Piimää No tuota lurria lisää myös se, että etulinssi ol ohuen vesihuurun peitossa. Huomaa hyvin esimerkiksi horisontin kohdalta kun kirkkaat kohdat on "levinnyt".. Kiitoksia vaan kaikille
Vs: Piimää Eiku hyvähän tää on! Kiva unimeininki. Oli se sitten koneellisen blurrin avulla tai vesihuurun avulla tuotettu. Se on usein ihan sama, mikä tekniikka kunhan lopputulos miellyttää silmää. Vaikka toisaalta, jos omaa kuvausta ja tuloksien saavuttamista mietin, niin enemmän se tuottaa tyydytystä itselle kun kuva on suoraan kamerasta hyvän näköinen. Me likes.
Vs: Piimää Skarpiutus on minulle tuntematon termi. Gaussian blur on taasen ilmaisu, jonka olen oppinut ymmärtämään. Tekeehän se kiville sen, mitä ihminen tuolla tahtoo, ja siveltimellä voidaan vielä palautella ja hienosäädellä mielen mukaan. Joka tapauksessa nyt on tuossa kuvassa mielestäni ylitetty se hienon hieno raja. Sanaston suhteen olen vielä sen verran aloittelija, että en ole kykeneväinen parempaan. Huono sanamuisti. Vasta hieman yli kymmenen vuotta digikuvien kanssa pyörineenä on tuo uutuudenviehätys sellaista, että termistö pyörii viime aikana oppimassa. Dementian edetessä alkaa aikaisemmat termit palautua varmaankin muistiini. Odotellaan nyt huomiseen. kapa
Vs: Piimää Kuvassa näkyy hyvin valon ja varjon jakautuminen kolmioihin. Ihan kuin oisin jossain nähny tän aiemminkin laajempana?