Tämäpä oli hauska topikki. Naureskelin oikein ääneen täällä putken ääressä monessa kohtaa. Mä olen kyllä sitä mieltä että Holgaa ei tarvitse selittää kenellekään. Sen joko tajuaa tai sitten ei. Jos ei tajua niin so not, antaa niiden ketkä sisäistävät idean harrastaa mitä haluavat - eihän siihen ole pakko osallistua.
miks kaikki hokee että holga pitää tajuta? onx se vähän niinku sama juttu että hp:kin pitää tajuta, vai?
Holgaa ei ole mutta tällä mennään. Puolikino. Tuon suojan voi unohtaa tuohon päälle jos haluaa enmmän sellaista taiteellista vaikutelmaa.
Forum (lat.), tori, aukio, varsinkin Forum Romanum, Rooman vanha päätori; lakitieteessä oikeuspaikka, laillinen tuomioistuin, so. se tuomioistuin, joka on asianomainen käsittelemään ja ratkaisemaan oikeusasian. Lähde: Suomen Wikipedia
Jaksoin kaksi sivua lukea ja päädyin seuraavaan. Tämä ilmiö saataa johtua sittä että rehellisesti pyritään ns.puhtaampaan kuvaamiseen, tai sitten olen niin pröö että pystyn ottamaan tälläkin parempia kuvia kuin te. Määrättyä hasuttelu meinikiä on myös nähtävissä, kuin mersu miehet ostaisivat mökileen vitsinä Fiat 127. Niin tai näin hyvä juttu. Mutta voi uudella digi järkkärilläkin otaa harkittuja kuvia, jos väittää toista on vähän kuin väitisi että ei Ferrarilla voi ajaa kaupungissa kun se kulkee kolmeasataa. Siis teknistä laatua voi aina alentaa mutta sitä ei juuri voi parantaa edes photoshopilla. Edit voin kuvitella vitutusta jos on holgaa ulkoiluttamassa ja maakotka napaa metrin päästä jäniksen.
Kuka pyrkii mihin haluaa. Hienoa huomata kuinka otetaan paiseet pyllyyn jostain kolmen tyhjäpään keksinnöstä vetää överiksi oma hölmöily. Henk.koht en ole valokuvaajaksi pyrkimässä ja totean vain että arvokkaampana pidän tämän ohessa solmittuja tuttavuuksia ja niiden kanssa vietettyjä hetkiä, kuin yhtäkään ottamaani kuvaa.